Yoongi defteri gözyaşları içinde kapattı.
Hoseok'un tüm bu duygulara sahip olduğuna inanamıyordu.
"Çok üzgünüm Hoseok, çok üzgünüm sevgili meleğim" Yoongi, gözyaşları onun görüşünü ele geçirmeye başladığında üzüntülü bir şekilde fısıldadı.
Hoseok bütün bunlarla tek başına yüzleşmişti ve suçluluk onu canlı canlı yemeye başlamıştı.
Bilmiyor, ama sonunda uyku onu ele geçiriyor ve tek görebildiği karanlık.
Uyandıktan sonra, kitap hala kollarındaydı, dün gece anılara geri döndü onu tekrar ziyaret eden bir kabus gibiydi.
Bir kalem alıp en yakın arkadaşının daha önce yazdığı kitabın bir sonraki sayfasını açarken dökülme tehdidi altındaki gözyaşlarını tuttu.
"Üzgünüm Jung Hoseok,
Çünkü şimdi çok geç olmasına rağmen, bütün bunları tek başına geçirdigin için...
Keşke sana daha önce söyleyebilseydim, ama ben de seni seviyorum.. çok uzun zamandır.
Jimin'le çıkmamın tek nedeni, sana karşı olan hislerimin üstesinden gelmeme yardımcı olacağını düşündüm ama bunun yerine sana zarar vermişim gibi görünüyor.
Seni çok seviyorum Jung Hoseok, keşke hala burada olduğun zaman sana şahsen söyleyecek cesarete sahip olsaydım.
Sadece 5 saat oldu ama seni çok özledim.
Kalbimdeki en karanlık yeri her zaman aydınlatan güzel, sıcak gülümsemeni özledim. Melek sesini ve kötü hissettiğimde bana nasıl şarkı söylediğini, hatta sadece benimle konuşma tarzını özlüyorum. Bana ezilmiş okul çocuğu gibi hissettiriyor.
Dansını özledim. Her zaman en iyi dans yeteneğine sahip oldun ve etrafta zıplamak ve balerin gibi davrandığın zaman, nefret etsen bile, beni neşelendirmek için yapmanı.
Beni daha çok hayran bırakan tutkulu bir şey hakkında her konuştuğunda gözlerinin ışıldama şeklini özlüyorum.
Kahkahalarını da özledim.
Seninle ilgili her şeyi özlüyorum.
Hayır aslında, seni özlüyorum.
İyi insanlar neden bu kadar çabuk ölmek zorunda?
Lütfen bana geri dönebilir misin?
Gerçekten sana ihtiyacım var.
Bu dünya çok haksızlıkla dolu, seninle gelip, gitmem gerektiğini düşünüyorum.
İstiyorum ama şimdi değil. Bana ihtiyaçları var. Ailen biraz tedirgin.
Her neyse, yine, gerçekten, derinden, pişmanım, sana yaptıklarım için çok üzgünüm.
Huzur içinde uyu Jung Hoseok.
Seni sonsuza kadar özleyeceğim ve seveceğim.
Kendine iyi bak ve beni bekle, bir gün tekrar buluşacağız.
Üzgünüm, M.Yoongi"
-Son-
-
Hüzünlü sonları seviyorum :') Çevirdiğim 6.kitaptı ve sevdiklerim arasında ilk 3 e girer. Çevirdiğim bir sonraki kitaba da bakabilirsiniz 🙃
Sope kadar güzel kalın 💜
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄 𝖸𝗈𝗎 ‹ 𝐒𝐎𝐏𝐄 ›
Fanfiction"Teşekkürler Min Yoongi, Bana aşkın anlamını öğrettiğin için." ˊKitabın orijinali @veoneo 'ya aittirˋ