# — LÁNYOK! ༉‧₊˚✧
『••✎••』
CHERRY!
végzős, bika.
— CHERRY egy életvidám és populáris lány az iskolában. nap mint nap tele van a szekrénye szerelmes levelekkel és szegény már nem tud velük mit kezdeni, mivel nem akarja egyik fiú érzéseit sem megbántani viszont ő egyedül csak a kiszemeltjére vágyik. remek társaság és hallgatóság is egyben. ő a suli szurkolólányainak a kapitánya és bele gondolni se szeret, hogy év végén kötelessége lesz lemondani erről a posztról.
[SZABAD]
GINGER!
tizenegyedikes, mérleg.
— GINGER elég bizonytalan személy fiúk terén mivel még sosem volt párkapcsolata és ezt elég cikinek is tartja ahhoz képest hogy lassan már végzős lesz. ennek ellenére mégis mindenki tőle kér tanácsokat és ami meglepő, hogy tapasztalatlanul is hasznos tippeket ad amiket ő még anno tini magazinokból olvasott négy éve.
[FOGLALT]
HONEY!
tizenegyedikes, szűz.
— HONEY igazi bevállalós lány, rengeteg fiú baráttal és rengeteg őrült ötlettel. tény róla, hogy nő létére elég fiúsan öltözködik és viselkedik, gondolok itt arra hogy bemelegítőben jár iskolába és gördeszkája nélkül egy lépést sem lenne képes tenni. sok lány irigy rá mivel jóban van az iskola leghelyesebb fiúival, viszont azt nem tudják hogy őt csak egyetlen egy érdekel. sok barátja ellenére rengetegszer nehezen nyílik meg más felé.
[FOGLALT]
OLIVE!
tizedikes, halak.
— OLIVE egy igazi álmodozó. hatalmas vágya, hogy youtube-os karrierje beinduljon és híres legyen videóival az egész világon. az iskolában kedvelik őt és aranyosnak tartják az aktivitását. no meg ugyebár ki nem akarna benne lenni a napi vlogjába? nagyon nehezen tűri el a zajt és csendmániás, a veszekedésektől meg egyenesen borsódzik a háta. néha órákon sem figyel oda mivel videóit vágja.
[FOGLALT]
PEACH!
tizedikes, rák.
— PEACH neve szerepel az értelmező kéziszótárban a lustaság mellett. neki a boldogsághoz nem kell más csak a netflix és a spotify prémium előfizetés amit imádott szülei állnak természetesen. általában megfontolt döntései vannak és kétszer is átgondolja, hogy mit miért nem csinál meg. úgy mint például a matek házit.
[SZABAD]
CARAMEL!
kilencedikes, skorpió.
— CARAMEL az a lány aki mindig fárasztó marhaságaival szívja le az ember iq szintjét. de komolyan! ő az aki reggel odamegy hozzád és elkezd mesélni arról, hogy tegnap látta ahogy egy pondró rázza magát tiktokon. viszonylag gyermekies gondolkozású ám ha kell nagyon diplomatikusan is meg tud szólalni.
[FOGLALT]
és a jelentkezési lapot itt találjátok meg:
sok sikert a jelentkezőknek! uwu
YOU ARE READING
ZODIAC ↻ x1 apply fic.
Fanfiction❝ ― ti hatan annyira furik vagytok! ― most miert? nincsen abban semmi különös ha valaki a napi horoszkópos tippeken keresztül akar magának párt találni.❞ melyben hat lány megszállottan követi a csillagjegyeik által írt tanácsokat. __________________...