1.rész

3 0 0
                                    

Reggel arra ébredtem hogy valaki a hajamat birizgálja. Szemeimet lassan nyitottam fel és néztem a szerelmem mogyoró barna szemeibe.

-Jó reggelt-mondtam a kicsit rekedtes reggeli hangomon

- Jó reggelt hercegnő- mosolygott rám miközben mentakék (ha van ilyen) haját söpörtem ki a szeméből- Ideje felkelni - mondta miközben fel állt mellöllem és kezdett öltözni.

- Yooongiiiiiii- nyavajogtam-nem akarok felkelniiii

- Tudom de menned kell. Tudod. Ma mentek a world tourra- mondta kis gúnnyal a hangjában.

- Yoongi csak egy hónap- mondtam szomorúan-csak kibírjuk valahogy.

- Te lehet hogy kibirod hiszen 7 fiúval mész- mondta idegesen

- Min Yoon Gi- emeltem fel a hangom - én ott dolgozom. Nem szexelni megyek bassza meg!- kiáltottam a képébe- Én meg bízom benned de te egy csepp bizalmat nem vagy hajlandó belém önteni. 1000-szer eljátszottuk már ezt. Istenem nem is értem mit magyarázkodok neked. Higgy amit akarsz. Én szeretlek és soha ismétlem SOHA nem csalnálak meg a munkatársaimmal.

-Sajnálom- mondta kissé lehajtott fejjel- csak tudod soha nem voltunk ennyi ideig távol egymástol-emelte fel a fejét és egy szomorú mosolyal az arcán magához invitált egy ölelésre. Még utoljára mélyen beszippantottam illatát és szorosan hozzá bújtam.

- Akkor egy hónap múlva- adott egy rövid csókot ajkaimra és távozott a lakásból.

Most aztán sikerült elrontania a kedvemet. Az utam a fürdőbe vezetett. Miután a reggeli rutinommal végeztem oda léptem a mára kikészített szettemhez és gyorsan magamra kaptam.

Miután a reggeli rutinommal végeztem oda léptem a mára kikészített szettemhez és gyorsan magamra kaptam

A tükör elé álltam és miután a hajam beállítottam rohantam a bőröndömhöz. A házból kilépve megcsörrent a telefonom.

-Igen?-szóltam bele

- Szia Nana!- hallottam meg Jaebum hangát- kész vagy?

-Igen. Épp a bőröndömmel bajlódom-válaszoltam egy fáradt sóhaj kiséretében.

- Álj meg ott ahol vagy!-mondta határozottan- mindjárt ott vagyunk érted.

- Tényleg?-kérdeztem mosolyogva és mikor egy hm-ögéssel tudatomra adta hogy igen értem jönnek boldogan engedtem el a bőröndöm fogantyuját- Életet mentetek! Köszi!Köszi!Kösziiii-húztam el az i-t.

-Jólvan jólvan most leteszem-mondta de hallatszott a hangján hogy mosolyog- pár perc és ott vagyunk!

Miután elköszöntünk még mindíg mosolyogva ültem le a böröndömre. A lépcsőház kicsit hűvös így ősz közepe fele de engem cseppet sem zavart. Én a harmadikon lakom szóval a fiúk igen sok lépcsőzéstől mentettek meg. Magával a lépcsővel nincs bajom de egy ekkora bőröndel már nem szivesen indulnák el.

Már vagy 5 perce ülök itt mikor hallom hogy valakik felfelé trappolnak a lépcsőkön. Mire észbe kaptam 3 ismerős arc tűnt fel elöttem.

-Sziasztooook!!-mondtam mosolyogva majd sorba megöleltem őket. Jaebum a bőröndömért nyúlt mire hálásan néztem rá.

-Noona!-monda Yugyeom mire rá kaptam a tekintetem.

-Igen Gyeomi?-kérdeztem mosolyogva. Amúgy egy idősek vagyunk de ő ragaszkodott ahoz hogy így hívjon.

- Valami baj van?-érdeklődött. Lehet hogy a reggeli incidens kicsit meglátszik rajtam.

- Csak Yoongi rohadtul felcseszte az idegeimet-mondtam morogva majd mikor rájöttem mit mondtam a szám elé kaptam a kezem-sajnálom nem így akartam-magyarázkodtam.

- Ugyan Nana-karolta át a vállam Jackson-a férfiak már csak ilyenek-mondta tök komolyan mire én kuncogtam eggyet a megjegyzésén.

Mikor leértünk mindenkit egy öleléssel köszöntöttem. A kisbuszban 9 hely volt. Az ülésrend: a vezető helyen Mark mellette egy üres hely a nasiknak és azok mellett Youngjae mert ő nem birja az utazást. Mögöttük Jinyoung,Jackson,Yugyeom mögöttük Bambam,Én és Jaebum.

Az út gyorsan telt. Mindenkinek részletesen elkellett mesélnem a reggel történteket mire mindannyian kifigurázták egy-egy mondattal Yoongit. Nagyon vicces volt. Szerettem velük lenni mert ők nem hagynak szomorkodni.

A reptéren álltunk. Miután mindenki megjött(azaz a sminkesek,fodrászok,biztonságiak,a menedzser-hyung) indultunk elintézni az elintézni valónkat. Becsekkoltunk és már a repülőn ültünk.

A repülőn eggyik sminkes barátnőm mellett ültem. Az út elején csajos dolgokról beszéltünk de utánna én a fülhalgatóm ő pedig a munka világába temetkeztünk.

Ugylátszik elaludtam mert Daemin már nem volt mellettem.Jaebum simogatta az arcom és keltegetett.

- Nana, ideje felkelni-mondta és arcomról áttért a hajamra mire egy jóleső sohaj szökött ki az ajkaimon.

-Még neeemmm-nyögtem ki egy nyújtózkodás közben.

Erre egy halk kuncogás után a levegőben éreztem magam. Szemeim kipattantak Jaebum a hátára dobot és a kézipoggyászomat megfogva ment le a repülőröl. Mikor az épülethez értünk végre saját lábaimon járhattam. Mindketten felvettük a maszk+sapka párost. Jaebum a derekamnál fogva tartott magánál. Nagyon sokan voltak és nagyonis tisztában volt vele hogy simán képes vagyok elveszni. Én levettem a kezét derekamról mire egy értetlenkedő tekintetet kaptam. Egy halvány mosoly kiséretében megfogtam a kezét és megsem várva reakcióját elindultam a kijárathoz.

Mikor kiléptünk elénk tárult japán gyönyörű országa. A nagy bámészkodásból Mark ébresztett fel.

-Indulni kéne-mondta kezét szemunk elött rázva. Erre egy bólintás kiséretében elindultunk a kocsihoz még mindíg kézenfogva.

Kezdődjön a World tour!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 11, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Stylist /GOT JB/Where stories live. Discover now