Ik werd wakker door het stomste geluid ooit, namelijk de wekker. Kon dat ding nu nooit eens stil zijn. Normaal mocht ik altijd uitslapen maar deze keer ging dat niet, wang we gingen paarden gaan kopen. We waren van heel de andere kant van Vlaanderen hierheen verhuisd en alles was nieuw, elke ochtend werd ik wakker en hoopte ik dat het weer zo zou zijn als vroeger. Dat ik zou kunnen opstaan wanneer ik wou, gaan ontbijten en Choco mijn pony eten gaan geven. Maar helaas kon dat allemaal niet want we woonden nu op een manege, hij was nog niet open want het was nog een grote rommel. Ik moest dus elke morgen vroeg opstaan om te helpen opruimen verhuizen verven en nog veel meer klusjes.
De manege was al aardig opgeknapt, en vandaag was dus de dag dat we paarden zouden gaan kopen. Wow stel je voor dat we bij die handelaar zouden komen en dat mijn choco daar zou staan. Hij was verkocht omdat 'hij niet mee kon verhuizen tenminste dat zij mijn vader toch, ik weet het niet precies ze willen het niet vertellen.
Nina we gaan vertrekken !!!! Hoorde ik vanaf beneden mijn moeder roepen
Jaja ik kom al mama !!!!
ik stormde de trap af en liep rechtstreeks naar de auto, waar mijn ouders me nog eens moesten duidelijkmaken dat ik echt een paard mocht als ik wou. Maar ik wou gewoon geen paard meer na het verlies van mijn choco dus liet ik het maar zo.
Dit is het eerste stukje, sorry dat het zo kort is!
Het volgende stukje word zeker langer hoor !
Maar nu heb ik nog niet veel te vertellen, mensen met leuke ideetje misshien ? Stuur gerust een priveberichtje of laat rea achter, dat is zeker altijd leuk !
Ik probeer elke dag te updaten maar nu het examens zijn op school moet ik ook heel veel studeren. Hopelijk ontmoet ze firefox al in deel 2, tot dan !!
Ciao ☺️
(Vergeef me mijn typfouten ik zit op een ipad)
YOU ARE READING
Het geheim van firefox
ActionDit boek gaat over het meisje nina en het paard firefox. Nina is doodongelukkig omdat haar paard choco verkocht is, ze mag een nieuw paard van haar ouders maar wil absoluut niet. Tot ze firefox tegenkomt. Ze zet alles op het spel voor hem en moet be...