...
Geceleri çok yalnız olur kalpler, kimi zaman ise sadece ölür...
Kalbim; sokakta mutlulukla oyun oynayan çocuk gibiydi benimde eskiden, eskiden diyorum çünkü geçmişimle ilgilenmediğim anlardan biridir. Ne zaman bu kadar kötü oldum yada ne zaman kalbime hakim olmaya karar verdim bilmiyorum ama bana dokunanlar kesinlikle bir katildi...
keskindir cümlelerim, katil ağır değil masum kaçıyor benim için. Birine dokunmak istiyorsanız ortada bir his olmalı, hissetmiyorsan zaten bir cinayetin hazırlığıdır bu...
Benim gökkuşağım olmadı hiç. Zaten renkleri göremiyorum, bu gözümde bir problem olduğundan değil siyah kaldığımdan...
Sessizlik olduğunda korktum ilk sonra karanlık. Yatağa girdiğimde karanlıktan birileri çıkacak korkusuyla yorganı örterdim. Tuhaf olanda bu, ben hiç üşüdüğüm için yorganı çekmedim boynuma kadar... Taaa ki bir cinayete kurban gidene kadar...
İzliyordum başka mutlulukları normalmişcesine, karar vermem uzun sürmedi de. Bende mutlu olabilirdim, olmadı...
Ben kimi sevdiysem sevgime kendimin ki kadar karşılık bulamadım. Artık karanlıkla dost, arkadaş gibiydim, ölmeden önce...
İyiyim dedim hep nasılsın diye sorduklarında. Ya geçiştirmek için yada kötüyüm dediğimde nedenini sormamaları için. Bu böylede gitti hep...
Masum olamadım belki ama bir katili sevdim. Kalbimin onda olduğunu biliyor ve inanıyordum. Kalbim ne kadar güvende olabilirdi ki ? Zaten olmadı.
Bir cinayet planına kurban gittim göz göre göre, hemde öyle bir ölümdü ki benimki artık sevemiyordum...
Katil yaklaştı bana sevgisiyle, aşkıyla bende kandım. Kanmam da gerekti, sevgiye açtım. Doğrusu hiç memnun değilim hayattan, tanrı bana zaten gerekli cezayı vermişti. Böyle olmalıydı...
Kalbim bir katilin ellerinde... Ve ben ölümümü izlerken...
Kime sarılmak istediysem kollarım yetişmemiştir.
Artık delik deşik olurken kalbim izliyor, ve oraya dokunanları hissetmiyordum...
Hayata tekrar dönememin bununla ilgisi,, benim de acı çekmemle ilgili.
Hepsi bu..
bilirim, karanlıklar çıkmaz yol gibidir...
Ve ben çıkamayacağım.
Sonuç mu ?
"Artık bende bir katildim"