Taehyung çarşafın ucundan tutup hafifçe çektiğinde, yataktaki kadın, diğerinin altında olan, yüksek sesle inlemişti - daha çok bağırmıştı. Fırçayı tekrar eline alıp gözlerini yatağa çevirdi. Hâlâ bir şeyin ya da daha fazlasının eksik olduğunu düşünmekteydi.
"Yer değiştirecek misiniz?" diye sordu Taehyung yüksek sesle, duymaları için. Ama ikisinden de bir yanıt alamadı. Konuşmaya devam etti. "Bu resmi çizmemi istiyorsanız bana yardım etmeniz gerekiyor." dedi. "Bu sizin resminiz."
Kimse duymuyordu.
Derin bir nefes alıp verdikten sonra, alttaki kadının ayağının üzerinden daha koyu bir ten rengiyle tekrar geçti, sonra koyu kırmızı boyayla tam da istediği şekilde gölgelendirdi.
Kadınlar durdu. Odada yalnızca onların hızlı nefes alıp verişleri duyuluyordu.
Fırsat kollayan Taehyung, "Sağ göğsüne elini koyarak devam edebilirsin." dedi. Böyle bir açıdan devam ederse daha hızlı bitirebileceğini düşünüyordu.
Üstteki kadın altındaki kadına bakarak, "Sana ona gerek olmadığını söyledim." dedi. Alttaki kadın iç çekti. Kısaca Taehyung'a baktıktan sonra tekrar üstündeki kadına dönmüştü. "Bitirmek üzere zaten." diye mırıldandı yorgun bir sesle. Ardından tekrar Taehyung'a baktı, kendi fikrinin ne kadar saçma olduğunun farkına varıyor gibiydi, sonra tekrar kadına. "Şırıngayı nereye attın?"
Üstteki kadın geri çekilip diğerinin üzerinden kalkarken çarşafların arasına bakıyordu. "Umarım bitirmemişizdir."
Taehyung gülmek üzereydi ancak kendini tuttu ve boyamaya devam etti. Aradıklarını bulamayacaklardı. Henüz hiçbir şey hissetmiyor olabilirdi ancak az önce enjekte etmişti ve kalanı da cebindeydi.
"Hanımlar." dedi, tuvale bakarken. "Bence harika oldu."
O sırada hâlâ yatakta uzanan kadın diğerine seslenmişti. "Boşver." dedi, doğrularak. Taehyung dakikalardır ilk kez güldüğünü görüyordu ve bunu biraz tuhaf bularak bir resme, bir kadına, ardından tekrar resme baktı.
"Oyuncağı çıkar." dedi kadın.
Ayakta olan kadın yatağa çıkarken yavaştı. "Onun yanında mı?"
Kadın Taehyung'a baktı ve tekrar güldü. "İsterse katılabilir."
"Hayır." dedi Taehyung.
"Hayır." dedi diğer kadın.
Sonra kısa bir anlığına Taehyung'a baktı, Taehyung onun öfkeli olduğunu düşündü ve "Bitirir bitirmez gidiyorum." dedi. Ödemeyi peşin olarak almıştı.
"İyi olur." diye mırıldandı kadın, Taehyung elindeki bıçağı nereden bulduğunu düşünürken. Yerdeki kıyafetlere ve masanın üzerindeki çantalara baktı. Çantaların ağzı açıktı, yerdeki kıyafetler kırmızı ışıktan dolayı daha iğrenç ve karmaşık görünüyordu, çarşaf kıyafetlerin üzerine düşmek üzereydi.
Kapı çaldı.
Taehyung dönüp hemen bir adım ötesindeki kapıya baktıktan sonra, bunu pek de umursamayan çifte döndü. Uzun boylu olan hâlâ üstteydi ve elindeki bıçakta kan lekesi vardı. Taehyung, alttaki kadının vücuduna göz gezdirdi, kanamakta olan herhangi bir yer göremedi. O sırada kapı bu kez daha çok vuruşla çaldı.
"Kapı çalıyor." dedi Taehyung öylesine. Kim olduğunu düşünüyordu. Oda servisi mi? Hayır, güldü, öyle bir hizmet yoktu burada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neon demon
Fanfictiontaejin _______ hiçbir şey söylemek zorunda değilsin. tatlım, yalnızca seni delicesine sevmeme izin ver