Arkadaşlar, söylemek istediğim bazı şeyler var.
Ben bu kitabı yazdıktan sonra bu hesaba neredeyse hiç girmedim, burada olmayalı yıllar geçti resmen. Ve bildirmek isterim ki bölümlerde yazdığım birçok bilgi değişti çünkü 2 yıl geçti. Koskoca 2 yıl. Bu kitabı yazmayı bırakalı 2 yıl oldu ve bazı bilgiler günümüz için (13 Nisan, 2020) yanlış. Evet, 2 yıl önce hepsi doğruydu, ama şu an bazıları doğru. Dünya değişti, insanlar değişti. Ben de değiştim, siz de. Lütfen Jungkook değişti; zevkleri, istekleri değişti dediğim için beni yanlış anlamayın. Herkes değişiyor. Burada değişmek derken kötü bir şeymiş gibi bahsetmiyorum tabii ki. Bir gün mavi en sevdiğim renktir, iki gün sonra kırmızı. Demek istediğim bu.
Mesela Jungkook dövme yaptırdı. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?
Dediğim gibi, değişen şeyler olabilir demiyorum bile, değişen şeyler var. O yüzden buraya gelip de kaynak götümmüş gibi yorumlar yapmayın -herkese söylemiyorum, herkes üzerine alınmasın lütfen-. 2 yıl önce bunları yazarken fanlar arasında dolaşan popüler bilgileri bile kesin bilgi olmadıkları için bu kitaba geçirmedim. Tüm bilgiler BTS'e ait röportajlardan ve BTS'in çektiği videolardan alınmıştı.
Sizi asla kandırmadım, kandırmam da. Neden öyle bir şey yapayım? Neden yanlış bilgi vereyim?
Her neyse, umarım demek istediğim şey doğru anlaşılmıştır. Bu arada, sormak istediğim başka bir şey daha var. Nasılsınız? Şu an dünya büyük bir sorunla boğuşmaya çalışmakta: Korona virüs. Biliyorsunuz ki Türkiye'ye de mart ayında gelmişti ve ben o zamandan beri evden dışarı adımı atmadım. Normalde evde pek duramam, durmadan arkadaşlarımla buluşurum ama konu diğer insanların, ailemin yaşamı olduğu için dayanabiliyorum.
Kendinize lütfen iyi bakın :)
<3