1- KENDİNE GÜVEN

341 64 30
                                    

   Bu hikayeyi kendini değiştirmek veya hayatındaki hataları görüp düzeltmek için okuyorsun ve en iyisini yapıyorsun. Hazırsan kitabımıza başlayalım. ❤️💜 
             
        Önce kendine güven ve hayatı yarın ölecekmiş gibi yaşa. Yarın ölecekmiş gibi yaşa ama bu ye, iç, yat anlamına gelmez, mesela "değiştirebileceğin şeyleri değiştir, kusur aramayi bırak, keşke hayatım daha farklı olsaydı demek yerine şükretmen gereken onca şeyi hatırla..."                                       
         Hayatını yarın ölecekmiş gibi yaşamassan daha zaman var deyip çoğu şeyi yapmassan, öldüğünde YAPILACAKLAR listen çok dolu olacak.  Hayatında yapılacakları listele ve bunları yapmak için hırslı ol, azimli ol. İnsanlar hedeflerine veya yapacaklarına karışacaktır. Görmezden gel, cevap verme sonuçta susmak kabullenmek değil anlayana en güzel cevaptır. İnsanların senin hakkında ne düşündüklerini baz alarak kendini değiştirmeye çalışma sen kendin ol bu dünyada başka bir sen yok kendine değer ver. Alamadığın riskleri al Dünya'ya bidaha gelmeyeceksin,unutma ki; senin cesaret edemediğin riskleri alanlar senin yaşamak istediğin hayatı yaşayacaklar. İşte bunun olmasını istemiyorsan Risk al en fazla kaybedersin kayıp mı ettin o zaman yeniden başla sonuçta tecrübe kazanmak için kaybetmek gerekir.

 

KENDİN OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin