Spustili smo rolete i ugasili sva svjetla osim stolne svjetiljke koja nam je jedini izvor svjetlosti.
Sjedimo jedno nasuprot drugog. Toliko smo blizu da osjećam njen vreli dah na svojoj koži. Tupim pogledom gledamo se ravno u oči, dok nam se u kutovima očiju nakuplja slana tekućina koja nam se u obliku suza kotrlja niz užareno lice. Usta su nam suha kao pustinja i puna gorkog okusa, a jedina oaza su naše suze i hladan znoj.
Ruke su nam okrenute dlanovima prema gore i nekontrolirano drhte. Ona je moju desnu ruku stavila na svoje lijevo koljeno, ja sam njenu desnu ruku stavio na svoje lijevo koljeno. Guta nas tjeskoba, dišemo plitko, strah nas mlavi, dok svojim slobodnim rukama držimo skalpele, tik iznad naših zapešća. Promatram kako su nam žile na zapešćima nabubrile, kao da iščekuju da ih se presiječe, kao da žude da se rastave, baš kao što su se i naše emocije rastavile. Rastavile su se i smrskale se kao staklo, u tisuće oštrih mrvica koje se nikad više neće moći sastaviti, ali će uvijek jednakim intenzitetom rezati i izazivati nepremostivu bol.
I dalje se gledamo ravno u oči, no ovog puta više ne vidim suze u njenim očima, već vidim mutno sivilo koje se iz njenih šarenica pretače u crnilo zjenica. Njene zelene oči kao da su izgubile pigment, kao da ga je ovo sivilo među nama nadvladalo i proždrlo ga. Ja sam isto prestao plakati, siguran sam da su i moje plave oči sada ispunjene mutnim sivilom.
Progutam knedlu koja mi razreže ždrijelo poput žileta i kažem: "Odbrojavat ću od 5. I nakon što kažem nula", glas mi zadrhti, njoj se oči ponovno napune suzama, a i ja svoje mogu teško suspregnuti, "učinit ćemo to."
"5", oboje spuštamo pogled, "4", duboko izdahnem, a plitko udahnem, pluća kao da su mi svezana u čvrsti čvor, "3", želudac mi je zavežljaj, svi organi su mi kaša, "2", njene oči se napola sklapaju, kao ni ja ne želi vidjeti taj prizor, pa ja polako počinjem zatvarati i svoje oči, "1", sad već toliko oboje drhtimo da osjećam oštrinu skalpela kako lagano škaklja kožu mog zapešća, "0", ...
YOU ARE READING
10 razloga zašto smo se ubili
Mystery / ThrillerOni su bili savršen par. No onda se sve promjenilo. On je imao 10 razloga zašto ju je ubio. Ona je imala 10 razloga zašto ga je ubila. I to se sve dogodilo u 10 dana.