Annem ellinci kez bana bagirdiginda artik kalkmam gerektigini anladim.Kendimi direk dusa attim 10 dakikalık duşun ardindan kıyafet secmeye başladim hmm turkuvaz rengi şort ve beyaz gobegi açık badi giymeye karar verdim. Kavaltıdan biraz atiştırdıktan sonra annemi öpüp arabama bindim.Aaa size kendimi anlatmayi unuttum adım damla özay annem modacı babam iş adamı ama almanyada yaşıyor.Zaten annem ve babam ayri.Ben o kendinden nefret eden kizlardan degilim aksine kendimi seviyorum ve hmm evet popülerdim.Ve en yakin arkadaşım emre evet en yakin arkadaşım erkek birbirimizin herşeyini biliriz.Sanırim iki yaşımızdan beri arkadaşız.Ben bunlari anlatirken okula gelmiştim arbamdan inip kapımı kapattigım zaman havalandim ve evet bu murat kendisi iki yıldır bana asılıyor ama benden bi türlü yüz alamıyordu ama cok iyi biri ve yakışıklıydı.Onunla konuşarak sınıfa giderken etrafıma goz attim artik ezikler bile sivil giyiniyorlardi normalde forma zorunluydu ama tabikii biz onlari dinlemiyorduk. Sınıfa girdigimde arkadaşlarimla selamlaştık ve emrenin kucagına atladim alişık oldugu icin beni hemen tuttu. Bu ders neydiki aman neyse ögretmen iceri girdi önemsemeden selinle konuşmaya başladim ve günün herzamanki gibi güzel gecmesini diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü cocuklar severmi?
Teen FictionTANITIM Gidermisin diye zorlukla fısıldadım, ancak bunu umursamadan aramızda acık kalmayacak sekilde yanaştı.Iste o zaman hayatımın degiştigini farketmeliydim.