Critica lui Teodora12678

63 8 3
                                    

Pot spune că tu ai fost prima persoană care a postat lucrarea și mă bucur din suflet pentru asta. Nu a fost prea mare dar nici eu nu am menționat numărul de cuvinte, așa că nu este nicio problemă.
Acum, revenind la lucrarea ta vreau să-ți spun câte ceva:

-Ideea a fost bunicică(se putea și mai bine de atât)

-Ai folosit mai mult dialogul și nu a fost intocmai ok. Aș fi vrut să descrii un pic viața de dinaintea plecării de acasă a celor doua fete si sa prezinți mai pe scurt cauza declansarii.

-Ai scris corect, nu am observat greseli de scriere sau de exprimare prea multe

-Finalul a fost prea brusc si sec, neavand nimic special. Efectiv au gasit o casa si atat.

De exemplu puteai spune ca femeia aceea a devenit a doua mama a lor si au reusit in sfarsit sa scape de viata urata pe care au avut-o.
Vreau sa încep prin a spune ca ideea nu e deosebita,dar nu e rea.

Critica din partea Stefaniei

-Ai grija la exprimare!Unele fragmente sună ciudat și induci cititorul în eroare.

-As fi preferat sa povestești mai mult ce s-a întâmplat cu fetele,prea mult dialog intre personaje poate plictisi cititorul.

-Un lucru care este de apreciat e ca nu ai foarte multe greșeli de ortografie.

-Finalul e mult prea brusc,as fi preferat sa povestești și ce urma sa se întâmple la casa doamnei pentru a ști dacă fetele si-au găsit un cămin,sau nu.
Cam asta e tot ce pot spune,îți urez succes la următoarea proba!

Nota o vei primi mâine.

Concurs de scris Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum