" hai "
seseorang telah membalas story instagram itu telah menarik perhatian Reina untuk membuka dm tersebut.
" hai <3 " ditambah dengan emoji love untuk menunjukkan dirinya ramah.
' hm not bad la lelaki ni , ada rupa , bergaya juga ' getus hati Reina.
" hey tak tido lagi ke ? "
pantas Reina mengerling jam di dinding.
' ah sudah pukul 12 tengah malam '
" belum ngantuk hihi " balasnya
" ouh , buat apa tu ? " tanya lelaki itu.
" tengah chat awak la , awak pula buat apa ? " minat pula mahu membalas setiap dm lelaki tersebut.
" tengah chat crush hihi "
muka Reina membahang.
' ish maybe orang lain kut ' getus hatinya. tidak pula dia mahu untuk berharap.
" ish awak jangan main-main lah dengan saya "
" yaa , kalau boleh bagi la number Whatsapp senang la saya nak call "
yes taktik mudah untuk mendapatkan nombor telefon gadis itu.
" oh erm boleh je 01******* "
seperti biasa , dia akan beri saja nombor telefon nya kepada sesiapa. untuk trend sekarang , ia nya dipanggil ' fuck girl ' hahahaha
ting !
chat dari whatsapp muncul dari nombor yang tidak dikenali.
Reina dapat mengagak siapa orang itu.
" hey that's my number , kalau tidak keberatan save lah ye sweetheart "
berdegup kencang jantung Reina. sebelum ni mana - mana lelaki flirt tiada pula dia mahu cair. prinsip nya hanya satu , ' lelaki semua sama '
" oh no problems. but can you tell me your names ? " balas Reina
" oh sure.. my name is Yashriq Iskandar :) "
' oh my god , nama pun hensem macam tuan dia gais '
" can we call tonight ? "
' haa sudah '
have fun ya ! baru permulaan. ini berdasarkan kisah sebenar and and and ada manis ada pahit ada tawar ada masin hahahaha jk. tunggu next bab okay :)
YOU ARE READING
CINTA PERTAMA
RomanceReina adalah gadis yang digilai orang ramai dengan rupa paras yang cantik dan menawan. cukup sekali untuk menggoda para jejaka. Yashriq Iskandar adalah lelaki yang berjaya memikat hati nya dan dia juga adalah cinta pertama bagi Reina. namun pelbagai...