*Γεια σας σε αυτό το κεφαλαιο θα μιλήσουμε για τον γυναικείο αυνανισμό*
ΣίγουÏα όλοι Îχουμε εξεÏευνήσει το σώμα μας και εχουμε απολαÏσει τα ÏŒÏγανα μας ðŸ˜
Ο αυνανισμός είναι Îνα γεγονός που συμβαίνει σε όλες τις ηλικίες ακόμα και στα μικÏά παιδιά.
Το ευαίσθητο σημείο μας ή αλλιώς όπως το λÎμε όλοι μας πουλι - μουνι είναι Îνα απολαυστικό ÏŒÏγανο που ολοι μας Îχουμε ακουμπήσει.
ΘÎλω να σας πω ότι είναι Îνα απόλυτο φυσιολογικό γεγονός και δεν βλαπτει κανÎναν αλλά μόνο Ï€ÏοσφÎÏει απόλαυση.
Δεν Ï€ÏÎπει να Îχετε ενοχÎÏ‚ αν Îχετε αυνανιστει οÏτε να Ï€Ïοσπαθήσετε να το ξεχάσετε.
Î ÏÎπει να απολαμβάνετε τον εαυτό σας με διάφοÏους Ï„Ïόπους.
Αν είστε στην εφηβεία σας καταλαβαίνω γιατί και εγώ Îχω αυνανιστει αÏκετÎÏ‚ φοÏÎÏ‚ και όχι δεν ντÏÎπομαι και οÏτε ÎµÏƒÏ Ï€ÏÎπει να ντÏÎπεσαι.
Μπες στο μπάνιο ή στο δωματιο σου και κλείδωσε την πόÏτα να μην σε ακοÏσουν οι γονείς σου.
*Θα σου Ï€Ïότεινα να πας στο μπάνιο*ðŸ˜ÎžÎ±Ï€Î»ÏŽÎ½ÎµÎ¹Ï‚ κανονικά ανάσκελα όπου ÎµÏƒÏ Î¸ÎµÏ‚ και σηκώνεις τα πόδια σου στον αÎÏα σαν να ετοιμάζεσαι να κάνεις πεντάλ σε ποδήλατο.
ΑÏχικά είναι μία στάση που θα σε γυμνάσει κιόλας, γιατί απαιτεί μία άλφα αντοχή.
Έτσι όπως είσαι λοιπόν, αÏχίζεις να αυνανίζεσαι.Δηλαδη Ï„Ïιβεσαι και βάζεις κάποια δάχτυλα μÎσα σου.
Δείτε αυτή την εικόνα να πάÏετε μια γεÏση ðŸ˜
Η αδÏεναλίνη θα ανÎβει στα Ïψη και εσείς θα θÎλετε παÏαπάνω για αυτό πάÏτε την βοήθεια ενός sex toys θα το απολαυσεται πεÏισσοτεÏο ðŸ˜
Καλή απόλαυση και μην ξεχνάς ο αυνανισμός είναι υγιεινή κάντο να το ευχαÏιστηθείς βÏε κοπÎλα μου.
Βάλε εκεί τα δάχτυλα σου και απολαυσε το. ΤÏίψε με κυκλικÎÏ‚ κινήσεις ώθησε δάχτυλα μÎσα σου και μην Îχεις Ï„Ïψεις όλοι το κάνουν.
Αυτό ήταν ο κεφάλαιο ελπίζω να σας άÏεσε τα λÎμε στο επόμενο â¤ï¸.
BINABASA MO ANG
Things for both sexes
PoetryΓεια σας ! Σε αυτο το βιβλίο θα μιλήσουμε για διάφορα σεξουαλικα θέματα που αφορούν κυρίως τις γυναίκες π.χ αυνανισμος ή στοματικο sex.