1.

9 2 0
                                    

Bože můj další ráno. Nenávidím tohle.
Po dlouhém přemlouvání jsem se zvedla a šla do koupleny. Udělala jsem ranní higienu a oblékla jsi černé džíny a bílé tričko s obrázkem duhy. Učesala jsem si vlasy a dala si čelenku s kytičkami do vlasů. Když jsem se koukla do zrcadla vypadala jsem celkem k světu. Dnes jedeme na dovolenou. No jedu tam já, mamka, Sim, Tom, jejich mamka a bože můj i můj bratr a jeho tři kamarádi. Takže dohromady nás jede 9 kdyby někdo neuměl matiku. Poletíme letadlem viz bude moje premiéra. No nic musím se jít najíst a ještě si dobalit nějaké věci které mi tam ještě chybí a ne které si ještě spomenu.

Balení mi zabralo asi tak patnáct minut. Můj žaludek se svírá jaký mám hlad. Já bych snad snědla i kartón. Rychle jsem sešla dolů a doběhla ke ledničce. „tady má někdo velký hlad" slyšela jsem za sebou hlas mé mámy. I přes to že jsem ji neviděla věděla jsem že se mi potichu směje. „No tak ty se divíš?" řekla jsem a z ledničky jsem vytáhla jogurt a jahody které jsi dám k tomu. „nedivím ty jsi hladová vždycky" jen jsem se na ní usmála a šla ke stolu kde jsem vše snědla.

„El?! " zakřičel na mě mamka ze zdola. „Ano?!“ zakřičel jsem na zpět a čekala na odpověď. „Už musíme jít všichni už jsou před domem!“. Po téhle větě jsem byla strašně nervózní. Můj bratr tam je. Jeho kamarádi tam jsou. Ach bože k mému štěstí tam budou nějací nafrnění dementi. No nic. Vzala jsem si sluchátka a kufr a vydala jsem se před dům..... Bože můj to nemůže být možný!! Můj bratr je......

Zdraviiiim. Další kapitola je tadyyyy. Jestli chcete pište mi typy kdo je bratr El ale podle mě to už je jasný xddd. No tak vás vydim u další kapitoly🤣🤣🤣

Vaše Baxinka

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 14, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BlueKde žijí příběhy. Začni objevovat