RÜYA

105 4 4
                                    

MULTİMEDİA'DA İDIL VAR :) UZUN BIR BÖLÜM OLDU:) İYİ OKUMALAR BU BÖLÜMÜ EN İYİ KANKİM ASLI(meriven'e) GELSİN😄
Her yer kapkaranlıktı ve uzaktan, kulaklarımı sağır eden bir uğultu duyuyordum. koşuyordum koşuyordum ama bir türlü etrafta kimseyi göremiyordum. Aniden gözümün önünde saçları dapdağınık, beyaz elbisesinin üzerinde kan lekesi olan ve yeşil gözleri ağlamaktan şişmiş olan bir kadın belirdi. Kadın "o o tarafta ona yardım etmelisin onun sana ihtiyacı var" "Sende kimsin be kadın neresi burası?" "Benim kim olduğum ve buranın neresi olduğu önemli değil çabuk ol onu kaybediceksin" dedi. Ne oluyo yağğ resmen korku filminin bir sahnesindeyim. Allahım sen benim keçilerime mukayet ol (küçükken çok selena izledim napim?) "tamam da nerede 'çabuk ol çabuk ol' diyorsun bi yerini söyleniyorsun şaka gibi "Az ilerde beyaz bir kulübenin alt katta"dedi ve sonra aniden gözden kayboldu te allam ya ben sana be yaptım da bu Manyak,korkunç kadınla beni karşı karşıya getiriyorsun. O kadının tarif etdiği yere kadar koştum ve sonunda onun bahsettiği beyaz kulübeyi gördüm. Klübenin kapısını aralarken kapı gıcıradı. Azıcık yağ sürsünler kapıya yaa bu nasıl sestir aynı zorttt gibi.
-Tövbe tövbe ya ben neden bunun iç sesi olarak dünyaya geldim ya :'( sanki gökten akıl yağarken idil'in kafasının üstünde şemsiye açılmış.
Oha iç sesim canım kankim sen buralarda mıydın ya acayip tırsttım çünkü.
-Evet.. ne-yse hat bağlanamıy-yo sonra bağlan. Ayy bende çok tırsttım kaçtım ben
Ne hat'ı be ne saçmalıyo bu? Benden ötlek çıktı ha?
Neyse kapıdan içeri girdim ve gördüğüm manzarayla ağzımın açılması bir oldu. Yerlerde kan izleri vardı koridordan sağa döndüm ve merdivenlerden alt kata indim. Kafamı sola çevirdiğimde yerde yarı baygın bir şekilde yatan mete'yi gördüm...
"Story in my life searching for the night"...
Bu ses nerden geliyo ya. Gözümü açtığımda kulaklıkla yattığımı fark ettim. Hay aksi ya kulağım çok pis ağrıyo. Saat kaç ki acaba, telefonumun saatine baktığımda 01:15'ti. Rüya aklıma geldiği zaman o Manyak kadını hatırladım o neydi öyle Allah düşmanımın karşısına çıktırmasın valla. Mete de vardı sanki rüyamda ama tabiii baygın bir şekilde. Acaba arasam mı ya içimde kötü bir his var.
-hee ara sonra da gör gününü bakan sonra da ağlayan sen olursun söylim.
Yürü git bi be iç ses zaten senin kesilmemiş hesapların var rüyamda yok bağlantı eksiltti yok tırsıyomda... bi git allahsen ya.
-o rüyaydı sonuçta neyse ben kaçtım uykumun içine ettin zaten şu rihanna'bın şarkılarıyla.
Tamam be. Neyse mete'yi arayayim da nasıl arıcam?
-halanın telefonumdan son aramalar kısmından arasana! Bunu da mı ben söylicem ah İdil ah şu aklını varya bence çerçevelettir duvara as!
Ha doğru ya sahilde aramıştım. Çok zekiyim ya hani nerde Oscar ödülüm?
-ah ah napcam ben bu kızla?
iç sesimin dediğine göz devirip katağımdan kalkıp halamın odasına gittimo horul horul uyuyordu. içimden gülesim geldi ya şu tipe bak oyyş yerun ben valla. Komidinin üzerinden telefonu alıp odama gittim. Son aramalarda karşı villadaki hatce,meryem, 05******** ha bu sanırsam. Numarayı aradım "Alo merhaba sevda hanım" bu metenin sesi değil ya :'( "ısı şey pardon ben yanlış aradım sanırsam" "siz kimdiniz sevda hanımın yeğeni falan mı?" "Ee evet o benim halam aslında ben bi arkadaşı arayacaktım ve yanlış oldu." "sorun değil prenses bu arada benim adım deniz senin?" İdil de neyse yeniden özür dilerim" "rica ederim prenses iyi geceler" dedi "size de iyi geceler" diyip kapattım. Sözde mete'yi arayacaktım aman koy poşete salla gitsin. (yazar burada felsefe'nin dibine vurdu resmen :)) telefonu halamın odasına koydum ve telefonumu şarja koyup, alarmımı ayarladım son olarak da o sıcacık yatağıma gömüldüm...
"Deprem!! Deprem oluyo yetişin komşularr genc-"
"Kızım bi dur sakin ol az bi dürttüm sadece uyanman için o kadar"
"Hala ne dürtmesi ya Japonya'da bile bu şiddette deprem olmadı"halam sürahiyi elinde tutarak "demek hala uyanmadın ha?" "Tamam hala saat kaç peki?" "06: 30 hadi hazırlanan kuzum sonra da Aşağı in songül hanım kahvaltıyı hazırladı kahvaltını yap" "öff bugün okul var ya hiç çekilmez amann neyse benle aslı kankim dersi kaynatırız nede olsa" "bak hocanın sözünden çıkma yazın Amerika'yı rüyanda görürsün."aa evet yazın eğer bu sene derslerimde başarılı olursam Amerika'ya teyzemlerin yanına gidecektim. "Aaa kim kaynatıyormuş canımm yok öyle birşey." "hadi ben çıkıyorum duş al ondan sonra da aşağı in okey?" Dedi halam "şşşt bidakika halam okey mi dedi bana mı öyle geldi?"dedim "tabi derim canım sen ağzıma taktın bu kelimeyi. uzatma hadi ben gideyim de babanı geçireyim işe gidecek" dedi ve halam sonunda odamdan çıktı sabah sabah bu ne ya resmen Çin işkencesi... Gardolabımı açıp hello kitty'li iç çamaşırlarımı aldım ve kot jean üstüne de sakal bir Triko aldım. Banyoya girdiğimde kendime aynaya baktım ve herzamanki gibi iğrenç ben. Saçlarım aynı öcünün saçları. duşakabin'in içine girdim(sakın fesat anlamayın!) suyu ayarlamaya çalıştım ve çok soğuk bu ya dondum resmen. Sıcak olması için sofben'i açtım. Su yavaş yavaş sıcak olurken bende şampuan'ımı saçıma döktüm...
Duştan çıktığımda o çok sevdiğim hello kitty'li iç çamaşırlarımı giydim sonra da kot jean'imi ve triko'mu giydim. Odama girdiğimde gözüm eiffel Kuleli saatime kaydı ve saatin 07:15'ti ohaa.
ÇOKOMELLALARIM BURDA KESTIM FAKAT DİĞER BÖLÜM HEMEN GELCEK VE ÇOK OLAYLI OLCAK😀

MINIK KELEBEĞIM OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin