Író szemszöge:
Kim Molli egy átlagos 16 éves lany aki most költözött ki koreába a barátnőjével aki nem mint Seok Robertina. Azért költözte ki mert Magyarországon szüleikkel nagyon rossz kapcsolatott ápoltak + meg azért is mert az ottani suliban nagyon sokan bántoták őket.
Molli szemszöge
Az ébresztő elött keltem olyan 6:00-kor valószinűleg az idegeség miatt. Felöltöztem
Aztán benyitottam Roni-hoz és meglepően ébren volt.
-Szia
-Jó reggelt!Mondta Roni
-Hogy vagy?
-Idegesen
-Én is.MondtamA suliban
Ugye én deszkával mentem és természetesen elestem úgy hogy ki vérzett lábam. Be értünk az ajtón hát vagy úgy 300 szempár minket bamúlt mitha még nem lattak volna fehér ebert.Szóval nagyon kelemes érzés volt. A 12 c osztályba kellet bemenünk.
-Figyelmet kérek.Mondta tanár.
Beszeretném mutatni nektek két új diákot aki az osztályunlba fog járni.
Kérem mutatkoznak be.-Sziasztok Engem Kim Mollinak hívnak félig koreai félig magyar vagyok 16 éves vagyok és kb ennyi.
-Sziasztok az én nevem Seok Robertina de csak Ronni-nak szoktak becézni. 16 vagyok én koreai és magyar származású vagyok és kb ennyi majd többet is megtuthatok rólunk.
Köszönjük.Molli te ülj oda Jimin mellé Roni pedig yoongi mellé.
Ahogy leültem ki is csöngettek. Roni-val szinkronba fel álltunk is ki mentünk az udvara. Le ültünk egy padra egyszer az vettük észre hogy 2 srác jön felénk.
-Sziasztok! Na ez a köszönés volt életünk legrosszabb döntése.
Na hát ez lenne az első rész remélem tetszet.Tudom rövid de holnap jönn az új rész és az már hosszabb lesz igérem. A borítót pedig innen is köszönöm ibff-emnek
YOU ARE READING
A rossz fiúk kiszemeltjei
Romance2 lány váratlanul át megy egy koreai suliba. És ez a döntés fel forgatja az életüket.