Ljubili smo se 5 minuta. Nestalo nam je zraka. Odjednom me samo podigao i poljubio na blic. Ovako:
Ja-"što to radiš?"
U tom trenutku je netko došao do nas.
Lara-"Što je ovo?!"
Ja-Pa...um...
Ivan-"To što si vidjela."
Ja-"Ivane!"
Lara-"Nije fer! Trebao si mene poljubiti!"
Ivan-"u redu! Evo!"Gledam i ne vjerujem da će to napraviti. Mislila sam mu dat šansu. Ivan se okremuo prema meni i šapnuo.
Ivan-"Ne brini neću je poljubiti. Jedino mogu tebe."
Ja-"U redu."-šapnula sam mu
Lara-"Helouu i ja sam tu. Ja čekam Ivane."Ivan je krenuo prema njoj. Nagnuo se prema njoj i samo od jednom je....opalio šamar?!
Ivan-"To ti je jer si me ti prekinula sa mojom curom!"
Lara-"Nije fer! Šta ona ima,a ja ne?"
Ivan-"Sve što ti nemaš!"-Lara je otišla
Ja-"čekaj šta? Tvoja cura?"
Ivan-"oprosti ono sam morao reći samo da ode. I imam jedno pitanje."
Ja-"Reci?"-bila sam zbunjena. Ivan je bio nervozan.
Ivan-"Ovako...onaj dan kad si došla u školu mislio sam da si ko sve ostale cure,ali pogriješio sam. Ti si drugačija od svih. Posebna si. Ovo će zvučati čudno ali eto. Kada si mi čistila lice kod školske doktorice osjećao sam se čudno. Svaki put kada si u mojoj blizini osjećam se drugačije. Stoga...hoćeš li biti moja djevojka? Znam da nije romantično mjesto,ali odvest ću te."
Ostala sam u škoku.
Ja-"Da! Da! Hoću!"-poljubila sam ga
Ivan-"Imam još jedno pitanje."
Ja-"Reci."
Ivan-"Hoćemo preskočiti školu i otići na livadu da napravimo piknik samo za nas dvoje?"
Ja-"Piknik?"
Ivan-"Da,piknik."
Ja-"Može!"
--------------------------------------------------------------------------------------
Nadam se da vam se sviđa.😁 Hvala svima što me podržavaju.🥰❤ Hvala!
Vote? Com?
YOU ARE READING
Mrzim ga😡,volim ga❤
Teen Fiction(Uređuje se) Ivan je Bad Boy koji ima svaki dan drugu curu. Upoznaje Luciju i misli da je ona cura za jednu noć,ali Lucija nije laka cura. Hoće se ljubav između Lucije i Ivan-a dogoditi ili ne? Saznajte u priči.