hikeä ja upeita poneja

15 1 1
                                    

Aamun kesä aurinko paistoi ikkunasta,ulkona oli täydellinen kesä sää.Mady eli minä, hevostyttö olen jo tallilla. Omaa hevosta on vain hoidettava paljon,eikö se ole sen arvoista silti? Kello löi tasan kymmenen,kun aamuhommat oli saatu tehtyä.
-Huhhuh, huokaisin ja taputin ruunaa joka hörisi. Eilisestä treenistä oli jäänyt minulle ja selvästi myös Cocollekkin hyvä mieli.
-Ajattelitko mennä tänään maastoon? Tallinomistaja Sanna kysyi iloisena.Sanna on myös opettajani, ja aina tukemassa,hän rakastaa Cocoa!
-Kyllä! Coco ansaitsee nyt kunnon rennon ja ehkä laukkaisen maastoretken!  naurahdin ja aloin varustaa hevosta. Aurinko porotti kuumasti,ei voisi tehdä kovin pitkää lenkkiä. Olisikohan Celine tai Jella tallilla? Juoksin ulos,oikein tuurilla Celinen punaiset hiukset vilahtivat pyörien luota.Tulisi siis seuraa maastoon!
-Celine! Tuletko mun kanssa maastoon? Huudahdin tulipunaiselle tytölle joka puuhkutti.
-K y llä i h an kohta hää, hengästynyt Celine naurahti.
-Taisi olla fitness keli polkea,eikö?
-Joo! Celine naurahti.
Menimme vielä vastustamaan Celinen vuokraponin Sitruunan eli Sitrun.
-Voi rakas, Celine huokaisi kun uusi satulahuopa oli upeasti ponin selässä.
-Woow,nyt on upee poni! naurahdin.
-Sitru on cool, Celine henkäisi.
Menimme ulos jossa hiki taas valahti otsalle,silti maastoon oli mentävä!

Mady | saaren salaisuusWhere stories live. Discover now