saaren salaisuus

5 1 1
                                    

Yöllä oli taas kuuma, katselin kerrossängyltä ulos, Luca oli myös hereillä.
-Säkään et saa unta? Luca kuiskasi ja naurahti.
En ehtinyt vastata, kun osoitin sormellani mökkimme ovelle.
-Mitä hittoa, Luca kuiskasi ja katsoi minua.
Ovella oli sen saman tallitytön KAVERI,oliko hän syyllinen? Siitähän me otimme selvää.
-Mennäänkö ulos? Kysyin ja viittasin päälläni edelleen ulkona olevaan tyttöön,nyt hän yritti avata ovea.
Menimme ulos,tyttö säikähti kun huomasi meidät.
-Äää!
-Älä huuda,sihaisin ja katsoin häntä kysyvästi.
Hänellä oli mukanaan laukku,Luca repäisi sen hänen kädestään ja katsoi sisälle. Se oli tyhjä.
-Minne oot vienyt ne!? Luca hermostui ja odotti vastausta.
-Mitkä? tyttö kysyi.
-No ne korut ja riimunnarut! Katkaisin ja tuijotin tyttöä silmiin.
-Miksi mä teille kertoisin? tyttö nauroi ja lähti pois. Minä ja Luca lähdimme heti kohti Sannan mökkiä, asia piti selvittää heti. Asia tuntui liian sekavalta.
Sannan mökillä hakkasimme ovea,ja pian unisen näköinen Sanna asteli luoksemme
-Onko joku hätänä?
-On! Saimme ehkä selville varkaan! Nita tai mikä sen nimi olikaan! minä kiljahdin ja saimme lisää unista yleisöä,Celine ja Jellakin olivat paikalla. Nita perääntyi epäilyttävästi. Tallityttö jolta asiat oli varastettu juoksi äkkiä sänkyjen luo ja otti sieltä jotain.
-Sun rasiasi,avaan tämän nyt ja jos ne on täällä,sä joudut poliisien puheille,oothan muka 16-vuotias!
Nitan ilme kylmeni entisestään.
Tyttö avasi rasian, kaikki varastetut tavarat,ne olivat siellä!
-Nita.. joku sanoi ja katsoi Lucaa
-Anteeksi,Luca me kaikki epäilmme vain sinua, emme olisi saaneet! Sanna surustui ja halasi poikaa joka oli ihan rentona. Oikea varas oli nyt saatu selville,ja hän saisi maksaa. En silloin tiennyt,että tämä ei olisi tässä.

KIIITOS jos luit kokonaan,olen sanaton<3  tämä kirja oli aika lyhyt ja ei kovin jännittävä,mutta seuraavat tulevat olemaan oikeita draama pesäkkeitä!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mady | saaren salaisuusWhere stories live. Discover now