Нови приятели

14 1 0
                                    

Г.т. на Саманта
Събудих се от звука на алармата ми.
Станах от леглото и отидох в стаята на Кристин, и започнах да я ръчкам, за да се събуди.
-Ммм... мамо още пет минутии-започна да мрънка тя.
-Не е майка ти, айде ставай че ще закъснеем за училище-казах и излязох от нейната стая и се запътих към стаята на Сара. Когато влязох нея я нямаше и започнах да я търся, и да я викам по име.
-Сарааа къде сии-започнах да викам и обикалям из цялата къща.
-В кухнятаа-извика тя от първия етаж.
-Аааа ок-извиках аз и слязох в кухнята.Видях я да готви нещо.
-Какво готвиш-попитах.
-Омлет и сок от портокал-каза тя.
-Добре аз ще се кача да се оправя и ще сляза за закуска-казах аз
-Добре-каза Сара.Качих се горе, извърших сутрешните си процедури и облякох ето тези дрехи:

След това отидох до тоалетката ми и си сложих фон-дю-тен, спирала, очна линия и бледо розово червило

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това отидох до тоалетката ми и си сложих фон-дю-тен, спирала, очна линия и бледо розово червило. Слязох в кухнята и видях как Сара и Кристин тъкмо слагаха закуската на масата. Ето как изглеждаше Сара:

И Ето как изглеждаше Кристин:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И Ето как изглеждаше Кристин:

Седнахме и започнахме да сехраним

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Седнахме и започнахме да се
храним. След това си взехме парите, телефоните, ключовете, раниците и тръгнахме към училище.
-Хора според вас ще има ли готини момчета в нашия клас-попита Кристин.
-Сигурно-каза Сара.
-Ех Кристин само за момчета мислиш има и по важни неща от това-казах аз.
-Да за това в 7-ми клас ходеше на купони единствено и само заради момчетата-каза Кристин.
-Еее ся това беше минало-защитих се аз.
-Добре момичета хайде да сменим темата-каза Сара.
-Добре-казахме двете с Кристин. И така продължихме да си говорим. Както си вървяхме към класната стая няква руса пача се блъсна в Сара и започна да 'и крещи:
-Ей курво гледай си в краката-каза пачата.
-Ти гледай къде вървиш кучка такава. Щото като гледам с кви парцалки си се домъкнала до тук мястото ти е на магистралата при другите курви-казах аз.
След това помогнахме на Сара да стане и продължихме да ходим към класната стая и игнорирахме цвиленето  на оная пача. Когато стигнахме в класната стая всички погледи бяха върху нас. Едно момче подсвирна и каза на Сара:
-Ей сладурано имаш ли си приятел. После пък се обади и друго момче.
-Камерън  няма да ти върже-каза момчето.
-Даниел откъде знаеш може и да ми върже може и...
Госпожата влезе и Камерън млъкна.
-Така клас това са Сара, Кристин и Саманта те са нови в класа. Момичета моля представете се-каза госпожата.
-Здравейте казвам се Саманта Милър на 17г. съм и съм от Лос Анджелис. Обичам танците и като цяло музиката. Мразя Математика, но обичам предметите Музика и Български език и литература. Надявам се да се разбираме-казах аз.
-Здравейте казвам се Сара Джонсън  на 16г. съм и съм от Лос Анджелис. Обичам да пея и да танцувам. Надявам се да се разбираме-каза Сара.
-Здравейте казвам се Кристин Макларън и съм на на 16г. Също както Сара и Саманта съм от Лос Анджелис и обичам да танцувам. Надявам се да се разбираме-каза Кристин.
-Добре момичета може вече да седнете-каза госпожата. Ние седнахме и някакво момиче ми подаде бележка. Там пишеше:
-Здравейте казвам се Ерика и ще се радвам да се запознаем. След като я прочетох откъснах листче от тетрадката си и написах че след часа ще излезем на двора и ще се опознаем и и го дадох.

Eternal loveWhere stories live. Discover now