d ö r t

264 20 8
                                    

Mars'dan

Basketbol oynamaya okul sahasına gelmiştik bizim grupla. Tabii bizim grup mal olduğu için ben kısa olsam dahi -ki 1.74'üm- bana yeniliyorlardı. Bana büyü yapıldığını dahi söylemişlerdi. Mert bir ara korkup beni cinciye götürmüştü.

Her neyse, ben bankta otururken Mert koşarak yanıma geldi. "Kanka," dedi ellerini dizerine koyup nefeslenirken. "Kutay kuzenini getirdi. Çocuk acayip amk."

"Nasıl acayip lan?" dedim ayağa kalkıp Basketbol tobunu kol altıma alırken.

"Yakışıklı, taş gibi amına koyayım!" dedi oda dikleşirken. Daha sonra da gözüm arkadan gelen Kutay ve yanındaki çocuğa takıldı.

"Selam." dedi Kutay elini çocuğun omuzuna atarken. İkisi de uzundu tabii.

"Selam." dedim bende çocuğu süzerken. Yeşil gözleri, dolgun dudakları ve siyah dalgalı saçları vardı. Tahminen 1.85 boylarında biriydi. Allah inandırsın yakışıklıydı. "Kim bu?"

"Ahmet." dedi gülümseyerek çocuğu omuzundan iteklerken. Bir an Venüs sanmıştım. Elimi uzattım, "Mars ben, memnun oldum." dedim. O'da elimi tuttu ve gülümsedi, "Bende memnun oldum." dedi.

"Hadi bizimkiler de tanıştıysa oynayalım." dedim kolumdaki topu sektirerek. Kutay kafa salladı ve bizimkilere bağırdı. Hepsi oturduğu yerden kalkıp geldi.

Oyuna başlayacakken Kutay'a döndüm, " O'da oynayacak mı?" dedim elimle onu gösterip. "İstersen oynar." dedi.

"İyi, oynasın." dedim. Kutay takımına döndü ve bana baktı, "Biz doluyuz ama." dedi.

"Bize gelsin." dedim.

. . .

9.basketini atan Ahmet'e döndüm ve sevinçle ona koşmaya başladım. Sevinince birine sarılırdım ve basketi o attığı için üstüne atladım. Tabii yere düşmüştük.

Ben hâlâ ona sarılıyordum. Bir an hatırladım ve kızaran yanaklarımla karnında dikleştim. "Şey.. Özür dilerim, sevinince kendimi tutamam." dedim ensemi kaşıyarak.

Gülümsedi, "Sorun değil." dedi. Güneşten dolayı daha yeşil gözüken gözlerine baktım. Çok güzellerdi. Bir an gözlerinde kaybolduğumu düşünmüştüm. Daha sonradan ne yaptığımı hatırlayıp kalktım.

Üzerimi düzelttikten sonra elimi kalkması için ona uzattım. Gülümsedi tekrar, sonra onunkine göre daha küçük olan ellerimi tuttu ve ayağa kalktı. Biraz bakıştıktan sonra arkamı döndüm ve yürümeye başladım.

• • •

Nasıldı ve nasılsınız? Kkkkkkk (tatlı bir gülüş işte)

Seviyorum sizi çok çok 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

mars ;; bxb + textHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin