CHP 02

6 1 0
                                    

College ki class mien teacher ki favourite student thi marium..
Marium: aaj sir ne kuch khaas lecture nahi dia itni si class ko itna lamba khich lia...
Marium ne apni class mates se kaha
Yeh kahte hue woh stairs se utar rahi thi ke woh achanak slip hone hi wali thi ke use ksi ne sambhal lia or sare students sirf un dono ko hi dekhe ja rahe the ..
Ek dum se marium sithi hui or us ne us shaks ki taraf dekha js ne use sambhala tha toh woh Husame tha...
Husame us medical College ke principal ka eklota beta tha woh aksar wahi college mien ata jata rehte tha..
Us ne jab marium ko dekha toh kaha
Husame: ankhien nahi hia tumhare pass dekh kar nahi chal sakti toh akhon ka elag karwao ..
Marium: sorry sorry ! Woh mien dehaan nahi kar pai or... us ne buht darr ke us kaha ...
Us ki bat puri hue bagair hi woh wahan se chala gaya...
Marium ki friend nimra: choro marium chalo ..
Marium us ko dekhti hi reh gae..
Marium ne wapsi se zoya ko lia or wapis ghar pohnche wahan kuch log ane wale the ghar pohnche hi us ko ammi ne awaz di..
Shabana begum:Marium jaldi se idhar ao...
Marium: ji ammi ai..
Shabana: marium beta woh jaldi se tyar hojae tum..
Marium : q ammi kon ah raha hia ghabrate hue boli..
Shabana : woh beta tumhare abbu ke dost hia buht ache woh aaj hamare ghar ah rahe hia hum logon se milne..
Marium: ammi kahin ap mere shaadi ke chakar mien toh nahi hia marium ne pareshan hote hue kaha..
Shabana: nahi beta woh log toh aise hi ah rahe hia or agar woh rishta ke liye bhi ah rahe hote toh kya masla hia tum ne kya kabhi shaadi nahi karni
Marium: mien ne aisa nahi kaha lekin ap js tarah ae din mujhe har ksi se introduce karwa rahi hoti hia woh mujhe acha nahi lagta..
Shabana: toh jab tk ksi se milo gi nahi toh koi kese tumhien pehchane ga ab zyada batien nahi banao or jao ja ke change karo acha sa tayar hoo jaldi se....

Zindagi Ke NaamWhere stories live. Discover now