Bir Bolum

386 11 0
                                    

Nare- Melek... Melek... Kizim.... Nerdesin?
  Melek yoktur. Ormanin ortasinda Nare yalnizdir. Hic kimse yoktur ne Sancar ne Gediz ne de Melek. Var gucu ile cağirmak ister hepsini ama sesi çikmaz sanki. Ve uyanir kabusundan. "Melek"-diye uyanir uykusundan. Melek uyuyordur yaninda kizina sarilir ve "her şey bitecek Meleyim"- der ve uyur.
Sabahin 5i ilk bahar olsada keskin bir souk var. Nare uyanir, Meleye bakar ve hazirlanir. Evden çikar ve Gedize gider. Gediz hala uyuyordur. Kapiyi Müge açar. Mugenin uzerinde sabahlik vardir.
Müge: Hoş geldin canim
Nare: Uyandirmadim dimi?
Muge: Yok ya canim ben coktan kalkmistim. Kahve yapiyorum istermisin?
Nare: Olur....
Nare ellerini saclari arasina alir ve sacini kaşir. Muge mutfaga dogru yuryordur.
Nare: Muge. As... Aslinda ben Gediz icin geldim onunla konusmam lazim.
Muge: Gedizde az once cikti sana gidecegini soyledi.
Nare: "Tesekkur ederim " der ve kosarak arabaya atlar.
Gediz Nareyi bekliyordur. Nare gelir
Ikiside ayni anda: "Sana bir sey soylemem lazim"
Nare: Once sen
Gediz: Hanimlar onden
Ikiside: Bir ruya gordum.
Bir birine bakarlar
Nare: Bir ormandayim
Gediz: Kimse yok cok yalnizim
Nare: Bagirmak istiyorum sesim cikmiyor
Nare: Gedizbu ne anlama geliyor
Gediz: Bilmiyorum ama iyi bisey olmafigi belli
Nare: Sancara sorsak
Gediz: Sancarla ne ilgisi var Nare?
Nare: Belki... Belki... oda ayni ruyayi gormustur. Belki burlikte coze biliriz.
Gediz: Sanmıyorum
                                  Bir Bolum Sonu
Ben "SANA BIR SIR VERECEGIM"in devamini yazmaya karar verdim. Buda devam edecek..... Simdilik hosca kalin....

Yeni Bir AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin