Adsız Bölüm 2

54 4 1
                                    

17 adlı anı biyografisi gibi bir şey kısacası iç sesimin sesi kısıldığı için duygu birleşmesi diyebiliriz , neyse uzatmayalım size üstü kapalı şekilli anlatıcam ilk bölümden sizi üzmek istemem , kısaca bu günlere gelene kadar uzun bir yol ve çok sıkıntılar çektim ama her zaman en içten ve en güzel gülüşümle gülmeyi başarmışımdır. Bunları buraya yazmamın nedeni ise ben okuyarak hayatıma bişeyler ekleyebiliyorum sizinde bunu yapmanızı isterim belki şuan ağlıyor veya Can'ın sıkkın olabiliyor. Bunlar hep olağan şeyler asıl olan en zor anında güçlü bir gülüş veya büyük bir kahkaha atabilmektir. Bir söz vardır benim küçüklüğümde Sevdiğim bir çizgi filmden alıntı. "Eğriye eğri, doğruya doğru konuşalım şimdi; hayat çok adaletsiz bi sisteme sahip. Kimilerimiz, allah şahittir ki hep iyi ve uslu bir çocuk oldu küçükken, ancak büyüdüklerinde ise Gargamel oldu hep karşılarına dikilen. " Biliyorsunuz ailelerimiz hep yanımızda Hayatınızda ailenizden önemli bir şey olmasın ne sevgili ne aşk ben Sevgiliyle aileyi bir yana getirdim 3 senelik bir ilişkim oldu bazı geceler düşünün erkek Olduğum halde bir kız için hıçkırıklar içinde ağlarken kapı aralığından bakan annem onu gördüğümü anlayınca bana öyle bir sarılmıştı ki o an aklımdan geçen gözümden düşen damla annem içindi çünkü bir anne sevgisi bu Dünya'ya bedel bana herşeyi annem öğretti sevmeyi sevilmeyi aile kurmayı biz iki kişilik ama baya büyük bir aileydik ve hala da öyle neyse bugün sizi biraz sıktım, yarın akşam yeni ve bu sefer güzel bir anı biyografisiyle geleceğim sizi seviyorum okuduğunuz için teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin