Zdravo ja se zovem Zigi. Ziveo sam sa mojim dekom Lukicem i bakom Zorkom mamom Visnjicom i sa dve sestre Mikicom i jelicom.Mi smo bila lepa porodica dok moj deka Lukic nije poceo da pije alkohol. Alkohol mu je isprao mozak. Poceo je da da se ponaša jako cudno. Jednog dana kada je došao kuci mi smo svi bili napolju i on je dosao i nesvestan sta govori od alkohola rekao da nas izbacuje iz doma. Kada je baka rekla zasto to radis on ju je gurnuo baka je pala i udarila se ja sam se jako uplasio. Moje sestre su odmah pozvale policiju. Policija je stigla i uhapsila deku. Meni nisu odmah rekli ali sam slutio sta ce se desiti.Moji drugari sa ulice su bili tuzni bas kao ja.Mi smo tog trenutka nismo imali dom ali mama je imala prijatelje iz druge drzave koji su imali kucu u nasem gradu. Mama ih je odma kontaktirala i zamolila ih je za dom oni su rekli da nema problema.Niko od nas nije ocekivao poziv ali odjednom je zazvonio telefon. To su bili mamini prijatelji oni su nam rekli da imaju kucu za nas. Otisli smo da vidimo tu kucu kuca je bila u vrlo losem stanju ali mi smo davali sve od sebe da je sredimo dosli su svi moji mamini prijatelji i uspeli smo da sredimo kucu. Posto sam ja isao u skolu a skola je bila predaleko od naseg doma mama je odlucila da me prebaci u drugu skolu. Meni je to vrlo tesko palo ali znao sam da je tako najbolje. Ta skola se zvala "Vampirotura" skola. Direktor me ubacio u odeljenje iz snova u njoj sam upoznao puno drugara cak i najboljeg. Oni se zovu Aleksadin, Vanjauska i Jenjika oni su mi najbolji prijatelji volim ih kao brata ili sestru uvek su tu za mene i u dobru i u zlu. Hvala.
YOU ARE READING
Vampirska skola
AdventureU ovoj prici se radi o tome da sam se seli i menjao dom i proizveo mnogo toga. Izvinjavam se na pravopisnim greskama ovo mi je prva prica trudicu se u boducnosti i nadam se da ce te me podržati. Hvala.