1.Bölüm - Mesaj

23 5 0
                                    

Başlangıç:

Sabah uyandığımda vücudum ağrıyordu. Hemen yatağımdan kalkıp banyoya fırladım ve yüzümü yıkadım, hızlıca hazırlandım. Bugün üniversiteye giriş sınavı vardı, bu yüzden okula gitmek zorundaydım. Mutfağa gittiğimde abim ve annemi gördüm, kahvaltıyı hazırlamışlardı bile. Abimin yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum sonra da gidip anneme sarıldım. Abim bana döndü:

Deniz: Günaydın güzelim! Bu neşenin sebebini öğrenebilir miyiz? dedi ve gülümsedi.

Ben: Yok bişey abi, her zamanki halim işte.

Nilüfer: Hadi hadi geç kalacaksınız, Deniz sende kardeşini bırakacaksın okula hızlı ol!

Deniz: Tamam patron hemen! diye bağırdı ve gülümsedi abim.

Hızlıca ağzıma bir şeyler attım ve abimi dürtüp kapıyı hadi der gibi kapıyı işaret ettim. Abim kalktı ve elini omzuma atarak bana baktı:

Deniz: Az kaldı Dünya, 5 gün sonra İstanbul'a gidiyoruz sabret. dedi alınımı öpmesi eşliğinde.

Ben: Tabi sınavı kazanırsam, diye ekedim.

Abimin boynuna sarıldım, o da kolunu omzumda tutmaya devam ederek yürümeye başladı. Aşağı inip otoparka gittik. Arabasına bindik ve yola çıktık.

Ben: Abi şarkı açsana. dedim abime doğru bakarak.

Abim radyoyu açıp en sevdiğimiz müziklerin çaldığı kanala çevirdi. Yol boyunca müzik dinledik, ben arada camdan dışarıyı izledim. Okula vardığımızda abimin yanağından öptüm ve arabadan indim, abim de bana arkadan el salladı ve gitti. İçeri girerken arkadaşım Asena ile karşılaştım.

Asena: Kanka günaydın! Naber?

Ben: İyiyim canım, senden naber?

Asena: İyiyim bende ne olsun. Sınavdan sonra boş zamanımız var. İstanbul'u ve mezuniyeti konuşmak için güzel bir fırsat gibi ne dersin?

Ben: Kanka bence okul uygun bir yer değil rahat konuşmak için. Sen bu akşam bizde kal sınırsız sohbet ederiz hem de zaman geçirmiş oluruz, sana uyar mı?

Asena: Tabii ki uyar! Çok eğleneceğiz ve İstanbul hakkında konuşmayı sabırsızlıkla bekliyorum zaten.

Ben: Ben de, diyerek ona gülümsedim ve sınıfa doğru yürüdük.

Sınav'dan çıktık. Zaman hızlıca geçmişti. Saat 18:03. Asena ile okulun bahçesine çıktık, arabaya doğru yöneldik. Abim bizi karşıladı:

Deniz: Selam kızlar, sınav nasıl geçti?

Asena: İkimizinki de beklediğimizden daha iyi geçti, umarım kazanabiliriz.

Ben ve Abim aynı anda ''umarım'' dedik. Asena ve ben arabaya biniyorduk ama tam o sırada,

Deniz: Asena sen nereye? diye sordu abim.

Ben: Abi, Asena bizde kalıcak bu gece. 

Abim onaylar gibi başını salladı ve arabaya bindik. Eve vardığımızda Asena ve ben heyecanla eve doğru koştuk. Abim eliyle saçını düzeltirken, bir yandan da bize bakarak gülümsedi. İçeri girdik ve hemen odama yöneldik. Asena hiç oyalanmadan rahat kıyafetler giydi ve yatağın üstüne oturup beni bekledi, o sırada saat 19:20'ydi. Üstümü değiştirdikten sonra bağdaş kurarak yatağa oturdum ve asenaya doğru döndüm. Asena heyecanla ellerimi tuttu ve gözleri kocaman oldu.

𝔹𝕒𝕜ı𝕣𝕜ö𝕪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin