Upocetku u novoj skoli mi je bilo tesko dok se nisam privikao. Ali dok se nisam prilagodio tu sa mi pomognu su bili moji drugar Aleksadin. Kada sam se prilagodio godinu dana posle je u skolu dosao jedan vampir zvao se Nikadin. On je malo pravio probleme i bio problematican decak. Tukao se a ja sam pokusavao da ga smirujem ali nista nije palilo on je nastavio da se bije. Ja i on smo bili prijatelji do jednog dana. Dan je tekao obicno kao svaki drugi radili smo u skoli i u ili nove stvari. Kada smo otisli na uzinu desilo se. Ja sam jeo SVOJU uzinu i sve je teklo kao uvek ali kada smo otisli napolje na igru Nikadin je udarao nas prozor od ucionice a moj prijatelj iz odeljenja Davidadin mu je rekao da to neradi jel moze da polomi prozor ali je on nastavio bez obzira sto je mogao da polomi prozor moj pratelj mu je opet rekao da to ne radi a Nikadin ga je udario svakom u stomak stao iza njega i poceo da ga gusi. Tu smo dotrcali ja i moj prijatelj i razdvojili Nikadin od Davidadin kada se Nikadin Malo smirio pitao sam ga zasto je to uradio on je rekao da ga je Davidadin provocirao mi nismo mogli da mu verujemo i doveli smo Davidadin da ispriča svoju stranu price on je rekao kao sto je bilo da je Nikadin udarao prozor i da ga je udario i poceo da ga gusi. Kada smo culi Davidadinovu stranu price sve nam je bilo jasno. Nikadinu smo rekli da ako jos jednom pipne Davidadina da se nece dobro zavrsiti po njega tu se malo smirio i nije vise prilazio Davidadadinu. Kada smo pitali nastavnicu zasto je Nikadinu takav ona je rekla sa je iz hraniteljske porodice vampira. Mi smo tu sve shvatili zasto je takav. Posto on nije dobijao patnju od svojih rodjenih roditelja on je privlaci patnju na sebe tako sto se tukao i pravio probleme. Mi mu se posle toga nisu izvinuli za ono sto je napravio ali smo pokusa ali stalno da ga smirujemo u situacija a kada mu nedostaje paznja i kada zeli da se bije i da pravi probleme. Nasa uciteljice nam je rekla da se sklanjamo od njega ali mi smo se u društvu da ne emo da se sklanjamo od njega ali da ne ulazimo u nikakve tuce sa njim ili sa ostalima. Hvala.