20|Final|

241 53 14
                                    

1 hafta sonra.

Jungkook yavaş adımlarla odasından çıkıp. Onu bekleyen sevgilisini daha fazla bekletmemek için adımlarını hızlandırılmıştı.

Sevgilisinin kaldığı odaya girdiğinde, genç kız kafasını kaldırdı ve sevgilisine gülümsedi. Aynı şekilde Jungkook'da gülümsedi sevgilisine.

Hiç vakit kaybetmeden, kitaplara büründüler. Kore'ye tekrar dönebilme şansları vardı. 6 adet kitap bulmuştu genç kız. Bunları tekrar diğer dünyaya gidenler arkasında bırakmıştı. Genç kız daha tam anlamıyla büyücü değildi. Onu yormayacak bir büyü arıyordu. Yoksa hasta olup ölebilirdi.

Bir anda Jungkook, sevgilisinin yüzünü gülümsetecek bir haber verdi.

"Buldum!"

Genç kız gülümseyerek Jungkook'un elinde tuttuğu kitabı aldı. Sayfayı dikkatlice okudu, ve gülümsemesi daha fazla yayıldı yüzüne.

"Buradan gitmeye hazır mısın sevgilim?"

Dedi genç kız, Jungkook yüzündeki mutluluğu saklayamadı, Jungkook genç kızı belinden tuttu ve kendine çekti. Birbirlerine uzun bir süre sarıldıktan sonra ayrıldılar.

Etraftaki kitapları yatağın üzerine bıraktılar. Sonra el ele tutuşup birbirlerine baktılar. Ve genç kız dudaklarını araladı. Sözcükleri söyledi ve bir anda beyaz bir ışık girdi odaya tıpkı ayna gibi duruyordu.

Korkmadan, ellerini bırakmadan birlikte geçtiler o ışıktan ve, kendilerini bir anda bir parkın ortasında buldular. Etraf boştu. Çünkü gece'ydi. Mutlulukla birbirlerine sarılıp ağladılar.

Bok gibi yazdım kitabı biliyorum :(
Aslında kitabı 10 bölümlük yapacaktım, vede angst. Ama sonuç bu şekilde.
Sabah da yeni bir kitap gelecek okursanız sevinirim.

17.04.20

Son|TzuKook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin