This is some of the preview from bab 4 ♥ the real chapter will be 14/05/2020 ♥♥♥ hope all my love's can waiting ♥♥♥♥
♞♞♞♞♞♞♞♞♞
Bermula daripada saat itu, putera putera yang disangka gentle itu perlahan lahan menunjukkan belang sebenar mereka .
The five of prince start to playing their game :
Dia tidak tahu mengapa dan kenapa dirinya dipanggil dalam kamar milik kim taehyung sehinggalah putera itu bertindak di luar jangkaan
Sengaja dia menanggalkan bajunya di hadapan song ji hyo, dibiar berlepek ke lantai dan perlahan lahan masuk ke dalam tab mandi..
Matanya tidak terlepas menatap dengan tajam wajah cantik hamba itu..
"Be good girl and wash my back darling,you don't want our little secret to be expose by that damn jung twin right."
"Sa-saya tak rasa apa yang putera taehyung suruh saya buat ni betul..semua ni salah."
**************************
Penggodaan itu tidak berakhir apabila level seterusnya dia perlu hadapi, min yoongi..
Yang sepatutnya diingin mula berubah menjadi yang suruh mengarah sengaja menunjukkan sisi paling dominannya.
"Bermula daripada situ, aku nak kau merangkak terus dekat aku.now "
"A-apa "
*****************************
Dia menyangka bahawa dirinya bebas untuk seketika..fizikalnya penat menghadapi min yoongi dan kim taehyung..
Namun..
Oh sehun juga berubah,
Katanya mahu mengajar song ji hyo membaca tetapi lain yang terjadi..
"Tuan putera kata nak ajar saya .tapi kenapa..gari tangan saya pula!"
Pap!
"I'm trying to be nice to you slave..stop challenge my patient or else you gonna regret it."
************************
"Hello kerajaan jung~your world wide handsome sudah mariiiii!!ouh hello cik dayang*kenyit*nak autograph i please beratur dulu ok"
"What the fuck kau seokjin!please stop puji diri kau..aku dah tebal muka sebab kau tahu tak!"
Dan dua watak tambahan ini muncul pada saat yang salah..
Guess who are they?
********************************
Wanna know what actually happen?please wait this thursday.thank you dear ♥♥♥
Ouh ye author suka panggil reader author dear ♥♥♥♥
YOU ARE READING
THE BAD PRINCE'S (18+) (SJH FF) - (ON GOING)
Short Story- Being nice is poison, Now all the prince's (Bad) craving her attention and love (lust)- Title : The Bad prince's Genre : don't know Count of Chapter : 15 chapter Song Ji Hyo, Tiada apa yang istimewa tentang dirinya, bukanlah tuan puteri yang ca...