Evliliğin İlk Günü

659 21 7
                                    

Ebrunun Anlatımıyla :
Dün akşam hayatımın en güzel akşamıydı hayatıma yaptığım en güzel başlangıçtı.
Dün soyadım hayatım değişmişti. Şimdi başka Bi evde uyanıp başka bir yerde yatıyordum. Artık Akın'ın gerçekten karısı olmuştum. Dün akşam evlenmiştik. Çok mutluydum çook her şey o kadar güzel olmuştu ki tam istediğimiz gibiydi. Bu gün öğlende balayına gidicektik. Neredeyse bir dünya turu kadar uzun bir süre gezicektik önce Amseterdam ardından İngiltere ardından Fransa ardından Barselona ardından Maldivlere ardından İtalyaya geçip en son Türkiyeye gelicektik uzun bir yolculuğa çıkıcaktık. Dün düğün bittikten sonra arkadaşlarla yemeğe gidip eve gelmiştik güzelce bir banyoya girmiştik aramızda sadece ufak ufak öpüşmeler geçiyordu daha ilerisine ben gitmek istemiyordum tamam evlenmiştik ama ben kendimi daha hazır hissetmiyordum.
Saat öğlen 3'de uçak vardı saat 1 gibi evden çıkıp anca yetiştirdik ama Allahtan bavulları önceden hazırlamıştık saat 11'di Akın uyuyordu bende onun kollarının arasında onu izliyordum ama artık uyanıp hazırlanıp kahvaltı yapmalıydık AKINI dürtüyordum uyanmıyordu dün o kadar yorulmuştuk ki ve o kadar geç yatmıştık ki benim uyanmam bir mucizeydi
-Akın uyan hadi aşkım
-Akın
-Akın uyan hadi
-biraz daha uyuyalım aşkım lütfen
Beni kendine daha çok çekip iyice sımsıkı sarılmıştı bende ona sarılıyordum kulağına eğilip "Akın lütfen uyan hadi bak geç kalıcaz." sonunda uyanmıştı kalktı banyoya girmişti o çıktıktan sonra bende giricektim ama Akın "hadi gel birlikte edelim" diye sesleniyordu "hadi aşkım gel bekliyorum."
En son bende geçtim birlikte banyo yapıyorduk üzerlerimizde hiç bir şey yoktu ben kafamı yerden kaldıramıyordum çok utanıyordum. Akın çenemi tutup kendine doğru çevirdi "benim karım utanıyormuymuş" "ya Akın yutanıyorum yapma" sonra birden gülmeye başlamıştık suyun altında ikimiz birlikte gülüyorduk utanıyorum diyememiştim yutanıyorum demiştim şimdi daha çok utanıyordum
Akın :tamam sen yutan aşkım olur mu
Diyip gülüyordu
Ben :ya Akın yapma
Sonra susmuştu birlikte banyodan çıkmıştık üzerlerimizde giyinip yolda bi kahvaltıcıda kahvaltı yapıcaktık. Nisan ayındaydık ne çok soğuk ne çok sıcaktı mevsim harikaydı o yüzden siyah kalın askılı bir büstiyer altıma kot pantolon üzerimede kırmızı trend ceket siyah spor ayakkabı gitmiştim. Akın da mavi kot gömlek ve kot pantolon siyah spor ayakkabı giymişti. Akın hazırdı bavulları arabaya götürüyordu bende biraz makyaj ve saçlarımı yapıyordum işim bittiğinde evi kitleyip çıkmıştım Akın da arabada beni bekliyordu. Çok mutluydum çook.
Arabaya binmiştik havalanına yakın bir kafede kahvaltı yapmıştık. Ordana da havalanına geçicektik. İkimizde annelerimize konuşup biz havalanına gidiyoruz diye haber etmiştik. Sonunda varmıltık havaalanına. havaalanında pasaport, kimlik, valiz kontrolleri yaptırıyorduk işimiz bittiğinde uçağa geçicektik sonrada Amseterdam. Akın her şeye rağmen ellerimi sıkı sıkı tutuyordu ben yanındayım der gibi ben bu adamı çok seviyordum çoook en son işlemleri halledip uçağa doğru geçerken Akın gel kahve alıp öyle geçelim dedi. Akın kahve alıyordu bende onu bekliyordum. Sonunda gelmişti. uçağın kalkmasına 20 dakika vardı uçağa geçmiştik koltuklarımıza  oturmuştuk ellerimiz hala el eleydi cam kenarındayım ben o da yanımda oturuyordu. Uçak havalanmaya başlamıştı bile. Uçuyorduk yan yana, el ele, kol kola, göz göze, birlikteydik beraberdik.

Yeni hikayemi beğenirsiniz umarım
Akruyu neler bekliyor acaba?
Yorum yapalım lütfen arkadaşlar 😍

bir evlilik hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin