_1_❤

122 3 4
                                    

Γεια ειμαι η Ελίνα ειμαι 15 χρόνων και εχω μια
φυσιολογική ζωή (αν εξαιρέσεις ολα τα αφύσικα πραγματα που παθαινωω). Εχω 2 κολλητες την Στέιση και την Βίβιαν. Μένω στην Πατρα με την μητερα μου γτ ο πατερας μου εχει πεθανει και δεν εχω αδέλφια.....

Ε(λινα):ΡΕ ΜΑΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩΩ..
Μ(αμα):Ναι βρε ελινα ομως τωρα ειμαστε μονες στην αθηνα ειναι τα αδελφια μου η μαμα μου εχεις Φιλες.
Ε:Ναι ρε μαμα αλλα εδω ειναι η Στέιση..
Μ:Ναι αλλα θα ερχετε οποτε θέλει. Και θα εισαι και πιο κοντα στην Βιβη. (Η Βιβη μενει στην Λάρισα)
Ε:ΜΑΜΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΜΟΥ.
Ναι αυτο τωρα γτ το ειπα.
Μ:Αληθεια ε οικογενια ποια???
Τωρα τι να ελεγα η μαμα του μπαμπα μου η οποια δεν ενδιαφέρεται για το αν ζω ή πεθανα?
Ναι ναι η γιαγιά μου μισει την μαμα μου και απο τοτε που πεθανε ο πατερας μου την κατηγορει και δεν ενδιαφέρεται για το αν ειμαι καλα ή κατι τετοιο τελος πάντων....
Ε:Καλα μαμα θα φύγουμε.
Ειπα και ετρεξε στο δωματιο μου.

Στέιση 😘🔥

Με περνει τηλ η Στέιση τελειαααα.

Σ:Ελα αγκαπεεε..
Ε:χαλο μπροντα.
Ειπα βαριεστημένα.
Σ:Τι εχεις ρε σκατο?!
Ε:Θα ..θα φυγω θα μετακομίσω Αθηνα...
Σ:Τι και και εγω??θα με ξεχασεις γτ φεύγεις ρε ελ
Ε:ελα ρε Στεισακο αφου ξες την κατασταση.
Σ:Καλα ενταξει σε κλεινω τρ σε αγαπαω σκατο.
Ε:Γεια σ αγαπη ...
Ειπα εκλεισα το τηλέφωνο.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ.
Αυριο φεύγω και σημερα θα αποχερετησω την κολλ μου...
Εχουμε κανονίσει να παμε σε ενα κλαμπακι...(αν ρωταται η Στέιση ειναι 18 οποτε μπορουσαν να μπουν.)

...
Η ωρα ειναι 20:05 και ετοιμαζόμαστε για το κλαμπ.
Εγω εβαλα ενα μαυρο κοντο φορεμα με τα πέδιλα μου και η Στέιση ενα ασπρο με μαυρες γοβες.

Σ:Ετοιμη για να το καψουμε??
Ε:ετοιμη.
....
Στο κλαμπ.
Παραγγείλαμε να πιούμε η ωρα περναγε και ολα ηταν τελεια. Σε καποια στιγμη εβαλε το EROS  και εγω με την Στέιση αρχισαμε να χορευουμε και να βγαζουμε στορρυ.
Η ωρα πηγε 3. Αποφασίσαμε να πάμε σε ενα τατουαζτιδικο (αν λέγετε ετσι) για να κάνουμε χενα η μια το ονο.α της άλλης.
....
.....
.........
Εκλεισα την πορτα του σπιτιου και κατευθύνθηκα  στο δωματιο μου. Στην κουζινα ηταν ο θειος μου ο Δημητρης (ξαδελφος του πατερα μου) η μαμα μου και ειδα και καποιον αλλον οοοο φακκκκ ο θειος μου ο Χρήστος... ο θειος μου ο Χρήστος ειναι ξαδ της μανας μου αλλα ειναι νεος ειναι 30 τον λατρεύω λεμε ολα μας τα μυστικά και ειναι οτκ.
Με το που τον ειδα ετρεξα και τον αγκάλιασα...
Ε:Ιιιιιιι γεια σου θειιεεεεε...
Θ(ειος) Χ(ρηστος):Καλώς την κουκλααα...
Και αφου μιλησαμε κλπ εγω πηγα για υπνάκο...

Το αλλο πρωί..










Γεια σου κοσμεεεεεε νεα ιστοριαα λοιπον θελω να πω ενα μυστικό (η ιστορια ειναι αληθινή) 😈 Σοοοοο δεν ξερω πως θα καταλήξει η ιστορια οποτε νο χειιτττ.... σας αγαπω και ελπίζω να σας αρεσειιιιι😍😍😍

My Neighbour..Where stories live. Discover now