★·.·´¯'·.·★ƿ૦č૯੮ ςՆ૦౮★·.·´¯'·.·★
1̴0̴7̴0̴Tichým pokojem se rozezněl otravný zvuk budíku. Hromádka peřin se pohnula a vynořila se z ní ruka s bledou kůží. Ruka našla svůj cíl a s výkřikem ,,Chcípni!" se rozhodla explozí zničit nevinný budík.
,,KATSUKI, NEŘVI HNED PO RÁNU!!!"
Ozvala se jeho matka o poschodí níž. Z peřin se poté vyhrabala i hlava s ještě rozcuchanějšími vlasy než obvykle.
Katsuki jen neochotně vstal a protáhl se. Nechtělo se mu do třídy plné idiotů...
Hrábl rukou po telefonu a chvíli na něj jen zůstal koukat.Ale ne...
Utýraně hleděl na obrazovku ukazující dnešní datum.
Dnes je dvacatého dubna.
Dnes je mu sedmnáct.
Povzdechl si.
Deku ví, kdy má narozeniny a jak zná svého nejlepšího kamaráda (a možná i něco víc) Kirishimu, určitě to bude chtít oslavit.
Jako by to snad mohl předvídat, ozvalo se cinknutí a na obrazovce se objevila nová zpráva.Kirishima: Čau kámo! Zařídil sem nám omluvenky na celej den :D Vyzvednu tě v sedum tak bud redy
Katsuki nad ním zavrtěl hlavou. Zajímalo by mě, kdy už se konečně naučí psát jako člověk, pomyslel si a vydal se provést ranní hygienu.
***
,,Dobré ráno. Dneska nejdeš do školy, víš o tom?" zeptala se jeho matka, když scházel po schodech dolů.
,,Jo psal mi Kirishima." zabrbral a usedl ke stolu, aby si mohl vychutnat snídani.
,,Máš štěstí, že máš tak hodnýho kamaráda." řekla a rozcuchala mu vlasy.
Katsuki se odtáhl, přece jenom nebyl moc kontaktní typ.
Mitsuki na chvíli odběhla do ložnice, a když se vrátila, nesla v rukou černo-oranžové sportovní tenisky.
,,Dnes jedem s tátou na ten pohovor, takže ti dáme dárky teď. Nevadí?"
Řekla a vzápětí se v kuchyni objevil i zívající Masaru, v rukou nesoucí úhledně zabalený dáreček, a pořád ještě v pyžamu.
,,Dobré ráno..." zamumlal a posadil se ke stolu. Neměl rád ranní vstávání a nechápal, jak můžou jeho dva poklady vstávat tak brzo.
,,Dobrý..." zamumlal Katsuki s plnou pusou.
,,Všechno nejlepší, Katsuki. Doufám, že se ti to bude líbit." řekl a podal svému synovi dárek.
Katsuki si to rozbalil. Byla to černá mikina s oranžovými detaily a křížky na ramenech.
Nevěřícně zamrkal.
,,To je můj merch?"Táta mu věnoval široký úsměv.
,,Napadlo mě, že až budeš profesionální hrdina, tak bych pro tebe mohl navrhovat vlastní merch. Tohle je takový prototyp. Tak co, líbí?"
Katsuki přikývl. Tohle byla jedna z výhod mít za otce návrháře.
,,Není to špatný..." zamumlal. V překladu Moc děkuji, táto. Je to super!
ČTEŠ
Happy birthday, Bakugo!
FanfictionJednodílovka na Katsovy narozky 🖤🖤🖤 10.10. 2020 #11 - birthday 🖤🖤