Jaxres KlyBad İle Tanışma

17 3 1
                                    


Babam felç geçirdikten sonra  kaba,kızgın,içine kapanık,garip ve sessiz biri olmuştum ama hayla arkadaşlarımla takılıyodum.Aradan 1 yıl geçmişti ailemin hepsi ölmüştü veya ben öyle biliyodum.Bir gün arkadaşlarımla takılırken ormandan sesler gelmişti gidip baktım.Hiç kimse yoktu.Arkamı döndüğümde garip bir yaratık bana mızrak uzatıyordu ve şöyle bir ses duymuştum 'Al Ve Öldür' Bu sözü duydutan sonra bir kriz geçirdim ve orada bayıldım.İyiki arkadaşlarım beni bulmuş ve ambulansı aramışlardı ve beni bekleyenler sırasında o garip yaratıga benzeyen biri vardı.Bana bakıp gülümsüyordu ordan gitmeye çalışırken güvenlik görevlisi beni durdurmuştu ve şöyle demişsti 'Daha Taburcu Olmadığın İçin Bu Yerden çıkamazsın' Ve o garip yaratığı yine görmüştüm çok korkmuştum ve gözümü kapattığımda her tarafta onu görmeye başlamıştım sanırım çıldırmıştım.O seslerin geldiği ormana gittigimde hiç ses yoktu o garip yaratıkda ortalıkta yoktu.Mızrak yerdeydi onu aldıgımda kendimi kaybetmiştim ve ormandaki bi çadırda yatan 2 çocuğu öldürmüştüm bunu istemeden yapmıştım.Sonra bir tane daha çadır gördüm ve orda yatan 1 izciyi öldürdüm ama bunu isteyerek yapmıştım.Arkamı dönmüştüm ve onu gördüm uzun yüzü olmayan biri yani 'Slenderman'Ve beni creppy pasta evine ışınlamıştı işte orda onu gördüm.'Jaxres Klybad' Ailem ölmemişti demekki kardeşime gülümsedim.Beni görünce sarılmıştı bana duygulanmıştım sonra bana şunu dedi 'Abimizi Öldürdüm' Çok sinirlendim Tam vurucakken ...



Nightmare KlyBad In Hikayesi  Cp HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin