Omzunda Uyuya kalmak..

316 17 23
                                    

//Arkadaşlar artık resim koymayacağım okumak felan zor olduğu  için ancak tepkileri okurken gözünüzde canlanacak şekilde yazacağım,bence böyle daha güzel olacakk çook uzun süreden sonra tekrar burdayım ayrıca devam et diyenler olduğu için onlara çok teşekkürler ve aslında ben bi deniyim diye yazmıştım ehehe:)//

{BİZ HERHANGİ BİR OLAYDAN SONRA YORULUP OMUZLARINDA UYUYA KALIRIZ VE TEPKİLERİ}

Taeyong:Koltukta oturup televizyon izliyorken kafasını çevirir ve sizin uyuya kalmış halinizi görür;''Omoo,uyuyo muydun'' diyip şaşırır ancak sonra ''çok tatlısın uyurken ama  öyle uyuma boynun tutalacak diyip sizi düzeltir ve koltuğa düzgünce yatırır...

(bizim düşünceli liderimizz)

Taeil:Evde yanyana kitap okuyorken biranda omzunda bi ağırlık hisseder ve döner''Yia uykun mu geldi kitap okurken? ''der ,sizin kitabı elinizden düşüreceğinizi görünce kitabı elinizden alır ve''Kitabının sayfaları karışmasın şimdi yoksa bidahaki sefere -iyide  ben bunu okuduum,nerdeydim yaa ben-diye kızıp sinirini benden çıkarır'' diyip kitaba ayraç yerleştirip kapatır ve sonra o da sizin kafanızın üstüne kafasını koyup uyur...

(Sinirinizi Taeil'den çıkarmayın aa,yazık çocuğa kdhc)

Johnny:Diş doktorunda sıra beklerken omzuna başınızı koyarsınız ve gözlerinizi kapatırsınız,size:''Uykun mu geldi bebeğim''diye sorar siz de ''Evet,1 saattir bekliyoruz uykum geldi beklemekten ,içerde napıyolar tüm dişlerini söktürüp geri taktırdı sanki hasta''dersiniz ,sizin bu dediğinize kahkaha atarak güler ve ben de sıkıldım ama uyuma yoksa dişini nasıl çektireceksin,gel biz dizi izleyelim''diyip telefonu ve kulaklığı göstererek omuz silkerek gülümser ancak 2 saniye sonra hasta çıkar ve sıra size gelir...

(Sürpriz sonlu  hehehe)

Doyoung:Bi partideyken omzuna başını koyarsınız ve ;''Uykum geldi,omzuna yatayım mı''dersiniz, o da ''Bitanem partinin ortasında bu sesle nasıl uyuyacaksın,biz bence evimize gidelim evde de omzuma yatabilirsin''diyip size göz kırpar...

(Haklı yani orası uyunacak yer mi?kdhckc)

Yuta:Pratik odasında içerde tüm üyeler de varken oturuyorsunuzdur,konuşmadan ayrılıp bi süreliğine omzunda yatan size döner ve uyumuş olduğunuzu görür sonra ''Arkadaşlar Y/N uyumuş biz artık gidelim burda böyle rahatsızca uyumasın'' diyip üyelere veda ettikten sonra sizi kucağına alıp arabaya doğru götürür...

(Rahatsız olur diye kucağına alıp eve götürmek mi?yükseldim sanki sana bi adamım)

Kun:Evde yemek yaptıktan sonra yemek pişerken beklemek için televizyon izlemeye başlarsınız ve sonra kafanızı onun omzuna koyarsınız bir süre sonra'' Yemeğe gidip bi baksam iyi olur '' der ,siz omzundan kafanızı kaldırmayınca dönüp size bakar ,sizin uyumuş olduğunuzu görür ve ''Yemek yaparken yorulmuş galiba,yemek hazır olana kadar bırakayım da uyusun deyip sizi koltuğa yatırıp üstünüzü örter ve yemeğe bakmaya gider...

(Bay aşçı Kun... o yemek eminim çok güzel olmuştur üff)

Ten:Birlikte dans ederken yorulup yere oturursunuz ve ''Ten çok uykum geldi ,cidden çok yoruldum'' diyip omzuna başını koyarsıniz ''Omzumda uyumak güzel fikir uyuyabilirsin ''diyip güler...

(Ten herkes senin doğuştan dans makinesi değil maalesef canım,kb)

Jaehyun:Sinemada bir film izliyorken filmin ortasında omzuna uyuya kalırsınız gülümseyip daha rahat olmanız için omzunda yer açar''Bu filmde sıkılacağını biliyordum'' diyip güler...

(Vee filmi izleyemezsiniz,eminim size sonunu söylemeyecektir kfhc)

WinWin:Gece uyumaya çalışırken üşürsünüz ve WinWin'in omzuna doğru sokulup yatarsınız''WinWin çok üşüdüm,bu gece böyle uyuyabilir miyim ''dersiniz o da''Uyuyabilirsin ama üşüme diyip size sarılır ve saçlarınıza kafasını gömüp ''İyi geceler güzelim''der...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

«NCT TEPKİLER»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin