Ma numesc Jessy,am 16 ani si traiesc in San Francisco.Am tot ce imi pot dorii,tati imi indeplineste orice dorinta,este director la o banca importanta,iar mama este manager la aceasi banca,asadar cam tot ce visez noapte am a doua zi.
Astazi este prima zi de scoala din noul an scolar,ma ridic din pat si in timp ce ma indrept catre baie ma gandesc ce rochie sa-mi aleg din cele cinci cumparate ieri special pt aceasta zi.Imi fac toaleta de dimineata si probez cele cinci rochite,intr-un final ma hotarasc la cea albastra cu funda alba se potriveste cu ochii mei si imi scoate talia in evidenta,imi aranjez parul,ma machez si ma incalt cu sandalele albastre care se asorteaza perfect si il chem pe Tom,soferul nostru.
-Tom,in zece minute sa fie gata masina te rog.
-Am inteles,domnisoara Jessy.
-A...si spunei lui Beth(menajera)sa-mi aranjeze astazi hainele pe culori si sa-mi aduca trandafiri rosii,nu roz ca nu au miros.
-Da,domnisoara Jessy,spuse soferul in timp ce s-a intors sa iasa din camera.
O sun pe cea mai buna prietena a mea Hope si ii spun ca ii 20 de minute ajung la scoala sa ma astepte in parcarea scolii ca de obicei,dupa ce mai vorbim noi de cat de grozav va fi noul an scolar,inchei convorbirea,imi iau geanta si ies din camera,cobor cele 2 etaje si ma indrept catre usa cand deodata aud vocea mamei.
-Jessy asteapta,am ceva sa-ti spun.
Ma intorc si ma uit curioasa la mama.
-Ar fi bine sa luam un loc,imi spune mama cu ochii inlacrimati si glasul tremurat.
-Mama,ce sa intamplat?O intreb eu cu frica de raspunsul pe care mi-l va da.
-Este vorba de tatal tau.Imi spune incepand sa plang zgomotos.
Simt cum inima incepe sa-mi bata puternic,incep sa tremur si o intreb:
-Tata,este bine?A patit ceva?
Mama ma priveste printre lacrimi,ma trage catre ia,ma imbratiseaza ma strange la pieptul ei si cu un glas slabit imi spune:
-Este in spital,in coma,a avut accident cu masina cand mergea catre banca.
Lacrimile imi pornesc instantaneu,necontrolabil,iar inima mi se face cat un purec,o strang pe mama in brate si ma gandesc la tata,aseara la masa mi-a spus sa nu intarzii la scoala,pentru a ajunge un om important trebuie sa fiu punctuala si sa privesc scoala ca pe o afacere de succes,daca o respect,ma va respecta.Astea au fost ultimile cuvinte spuse de tata.
-Mama ce mai stam haide sa mergem la spital si ies grabita pe usa.
-Tom repede catre spital.
Sper sa va placa povestea mea,va devenii din ce in ce mai captivanta,va promit....dar totul tine de voi,daca va place voi mai continua daca nu voi incerca din nou.
Va pup si pls....lasati-mi comenturi,chiar vreau sa stiu parerea voastra.
CITEȘTI
Jessy
Teen FictionRasfatata familiei,bani,prieteni,petreceri,haine,parfumuri,tot ce isi poate dorii un adolescent... Dar ce te faci daca intr-o zi toate acestea dispar....ce cale alegi?