Birşeyin mi var ? Evet. Kanka anlatsana noldu? Sizler arkadaş deilsiniz şunu o masum beyninize kaydedin. Zaten o kişi isterse anlatır nolduğunu. Madem üzgün bidaha niye olayları yaşatıyosun ki? Ben cevap vverim mi! Ya canın biraz dedikodu çekmiş ya da insanları üzmeyi seviyosun. Başdan alalım olayı. Birşeyin mi var?iyimisin?kanka iyi değilim. İstediğin bişey varmı , yardım edeceğim bişey ya da?... Doğrusu bu.
2-Şu insanları düzeltmeyi bıraksak mı? Milletçe bunun üsütündeyiz. Sürekli başkalarının hatalarını insanları rezil ederek düzeltiyoruz. Başkalarının yanında öğüt verceğinize ve ya yanlışı düzeltçeğinize tek tek iken düzeltin. Niye rezil ediyosun ki? Eline ne geçicek. Hem onun yanlışını düzeltceğine önce kendine bakmalısın ,önce kendindeki kusurları bulmalısın.
3-En sevmediğim şeylerden biride bu. Kendini hacı hoca zannedip müslümanlık öğretnler. Ya boş versene şunu. Sanki kendisi iyi bi müslüman. Kandil güni küfür etti diye adama kandil kandil küfür etme diyen kişi: hergğn küfür eder, kızları keser, taciz eder ,haram yer p..no izler vs. Ama kandil günü kelince başkalarına ahlak verir . Lq ona bakcana git de namazını kılsana. Ama nerde o beyin?yok ki beyni gelsin aklına.
4- Bunlar insan da değil hayvanda değil. küçük çocuklara tecavğz etmek ne ya ! Sen kimsin sen nesin ki ne boka yarrarsın ki! Ve bunlara da müebbet vermeleri gerekirken küçük ceza verenler onlarda tecavüz edenlerden. Yanı bence öyle. Ya aslında bunlara ne desek az ya! Yani hof bu konuda duramşcam sinirlerin bozuluyo . ama bunu demeden de geçemicem umsrım birgün yaptıklarının cezalarını en ağırıyla çekerler. Küçük kızlara, erkeklere ,rahatsızlığı olanlara tecavüz edenler umarım en ağır cezayı çekersiniz. Unutmayın siz tecavüzcület insan da hayvan da değilsiniz. Ah bişey unuttum p..no izleyenlerin de pek bi farkı yok
İlk yazıma göre bencede ağır oldu ama gerçekler bunlar.
Ve burada benim hatalarımı düzeltmeyi zaten farkındayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HePiMiz İnSanIz vE HaTA YaPaBİLiRiZ
RandomHerkes hata yapabilir herkesin bi kusuru vardır.Bu kusurları dışlamamalıyız,onlarla kusursuz olmalıyız.