💦 YARDIMCI SEÇİMLERİ 💦

879 32 8
                                    

Hellö 💦

Başlıktan da anladığınız üzere yardımcı alımları varrr!

Koşulları okuyarak bize yazın ve herhangi bir sorunuz varsa mesaj atın cevap vereceğiz.

°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°

Alınacak kategori

• Shop yapabilen. (Yapamayanlar yorum ve diğer metaryeller için girebilir.)

• Yorumlara cevap verebilecekler.

• Yazım kuralları iyi olan birkaç kişi alınacak. (Yazar hızlı yazdığı için yazım ve noktalama yanlışları oluyor. Bunun için gönderdiği bölümleri düzenleme görevi.)

• Video yapabilen.

• Grup yöneticiliği.

• Hesap yöneticiliği.

NOT: Shop yapmayı öğreten videolar paylaşıyoruz. O şekilde bilmeyenler de öğrenebiliyor.

KOŞULLAR

1- Yardımcı olmak istiyorsanız, her zaman aktif olacağınıza inanıyorsanız mesaj atmalısınız.

2- Aileniz ile ilerleyen zamanlarda sorun yaşayacaksanız lütfen mesaj atmayınız!

3- Instagram hesabında tasarım yapabilecek, kitaplardaki sözleri görsel hâlinde yayımlayacak birkaç teknik yeteneğinizin ve bilginizin olması gerek.

4- Sizi alacağımız grupta hemen yardımcı olmayacak birkaç gün boyunca gözden geçirileceksiniz. En yetenekliniz ve aktif olanınız yardımcı seçilecek.

5- Okul zamanlarında aktif olmanıza gerek yok ama onun haricinde aktif olmanız gerekli.

6- Eğer yardımcı olursanız Instagram ve Wattpad yardımcı hesaplarını her daim gözden geçirmelisiniz.

EĞER BU KOŞULLAR SİZE UYUYORSA

1-) Adınızı, soyadınızı ve telefon numaranızı bize mesaj atın. (Whatsapp kullanmayanlar yardımcı olarak alınmıyor.)

2-) Numaranız ile YARIŞMA adlı gruba alınacaksınız ve birkaç gün boyunca değerlendirileceksiniz.

3-) Yarışmaya girdiğinizde ise yapmanız gerekenleri size söyleyeceğiz.

Eğer wattpadden mesaj atamıyorsanız instagram hesabınızdan @melseytanlari sayfasına yazabilirsiniz.

İyi şanslarr!

SOSYAL MEDYA HESAPLARI:

Instagram: melseytanlari

Mel'in MelekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin