drugi deo

32 7 1
                                    

Lejla p.o.v.

Još uvek sam sedela na wc šolji u kabini i čekala neko čudo da me spasi ove situacije. Vreme je prolazilo a ja sam dlanove držala na licu i molila se Bogu da me spasi. Nisam imala pojma šta se dešava u klubu. Muzika je idalje neumorno svirala dok sam ja ponekad čula neki korak u wc-u.

Bila sam u najglupljoj mogućoj situaciji koja se mogla desiti. Sedim zaključana u toaletu nekog kluba na šolji za obavljanje nuždi dok pokušavam da osluškujem da li se osoba koja očigledno mene čeka kreće po toaletu ili ipak ne. Mobitel mi je ostao u klubu u sakou koji su konobari odneli negde. Nemam hrabrosti ni da se pomerim. Čekam i molim sva čuda sveta da me spase.  Pa Bože dragi može li gore od ovoga? Nisam ni pomislila fino na ovu rečenicu kada se začuo pucanj.

Svi su počeli vrištati muzika je stala a pucanje je neko vreme nastavilo. Bože šta sad?

Začula sam otključavanje vrata i naglo zatvaranje, a nakon toga je sve utihnulo. Nemam pojma gde ću sada ni šta da radim ali definitivno moram izaći odavde.

Počela sam paničariti i onda sam se setila svoje Jovane. Tada smo zajedno bile u nekom mafijaškom klubu a nismo znale. Pile smo alkohol i plesale a nakon nekog vremena sele da odmorimo. Tada je bio jak pucanj i jedva smo izvukle živu glavu. Nakon toga sam išla kod najboljeg psihijatra u Beogradu i jedva sam uspela da pomognem sama sebi. Tada sam imala Jovanu uz sebe a koga imam sad? Pa jebeno nikoga!

Odlučila sam izaći iz kabine toaleta iako nisam imala pojma gde da odem i kako da izađem iz ovog pakla. Otvorila sam vrata i videla nekog debila kako stoji nedaleko od mene. Bože mili gde ću sada. Brzo sam se vratila nazad i zaključala vrata.

Bože sad kao nikad te molim da me spasiš. Stvarno ne znam šta da radim. Ništa pametno mi ne dolazi do glave jer očigledno sam gluplja nego što sam mislila.

Pojma nemam kolko sam sedela na glupoj wc šolji kada sam napokon čula još jedan glas i dozivanje svog imena. Od prevelike panike nisam uspela prepoznati čiji je glas pa nisam ni pomislila izaći. Onda su se začuli udarci. Bože neko se tu tuče. Uff!

"Lelo izađi slobodno" i da niko me nije zvao Lelo osim najbližih pa sam ipak odlučila izaći pa i da umrem neće biti neka velika šteta. Barem ću biti sa roditeljima i Jovanom.

Polako sam otvarala vrata i napokon ugledala njega. Bože Darko je došao da me spasi. Izletela sam iz kabine i bez razmišljanja zagrlila ga.
"Hvala ti" bilo je jedino što sam uspela progovoriti i napokon smo krenuli van kluba. Pokupili smo moje stvari i otišli do njegovog audija.

"Sad se smiri jer idemo kući i nemoj da te Tarik takvu vidi"

"Darko molim te! Ne kući. Mogu večeras spavati kod tebe?"

"Znaš da bi me Tarik ubio zbog toga" i da znam da bi. Tarik je jednostavno takav. Čuva me možda čak malo i previše ali znam da je sve to samo zato što me voli i ne želi da mi se nešto dogodi.

"Znam ali neće saznati kunem ti se reći ću da sam bila kod Helene ionako smo si dobre u zadnje vreme" gledala sam ga svojim slatkim pogledom koji poručuje 'molim te'

"Dobro ali nemoj više u tako neugodnu situaciju da me dovodiš iako ne znam kako ćemo mu objasniti ali dobro" hvala Darko stvarno si super pomislila sam u sebi ali nisam to smela izgovoruti naglas. Spustila sam pogled i odlučila ćutati dok ne dođemo kod njega.

Bože šta sad da radim. On i ja sami i to u njegovom stanu. Uff!

Izašli smo iz njegovog auta i krenuli ka ulazu u zgradu. Uhvatio me za ruku i poveo unutra. Majko Božija ako sad ne odletim u nesvest neću nikada. Nekako neprimetno sam se nasmejala i krenula u njegov stan. Bio je onako obični normalni stan iako je bio prilično velik. Bio je u nekim crno-belim bojama sa bež i smeđom i iskreno izgledao je očaravajuće.

"Ovde ćeš spavati" pokazao mi je sobu koja je imala veliki beli krevet na sredini. Preko puta njega bio je ormar a s leve strane bio je stol za šminku. Super. Zašto razgledam sobu kada ću samo noćas spavati ovde i verovatno nikada više.

Nakon što sam obavila tuširanje otišla sam do kuhinje gde je on sedeo i pio svoju kafu. Ups možda sam ipak trebala ostati u svojoj mislim u njegovoj ali danas mojoj sobi.

"Hoćeš kafu mala" upitao me dok sam prilazila

"Može" rekla sam i uzela kafu koju mi je on doneo. "Bože mili ja nemam pojma ni koliko je sati" bravo Lejla napokon ti je nešto došlo u tu tvoju ludu glavu.

"Ponoć je" rekao je i nasmejao se nekako slatko. Joj majko! Nemoj Lejla ne sada. Samo mi još fali da se zaljubim. Bože Lejla!

"Dare stvarno izvini" rekla sam jer nekako osećam se kao da sam mu teret.

"Kako me to zoveš" ups

"Izvini Dare, ovaj Darko" e pa Lejla svaka ti čast stvarno si debil
"Ovaj...šta se desilo u klubu"

"Napali su gazdu. Vjeruj da si srećna što si bila tamo u onom toaletu."

"Neko je bio krenuo iza mene" rekla sam iako nisam bila sigurna da li sam trebala

"Znam video sam sve i taman kad sam krenuo za tobom začuo se pucanj. Znao sam da će se on jako brzo vratiti nazad. Dok su svi izleteli van ja sam potrčao ovamo i onda sam napokon došao do tebe." stvarno je divan ali čekaj odakle on ovde?

"Hvala Darko" rekla sam i ustala da ga zagrlim. "Uplašila sam se i mislila sam da ću umreti" prišla sam njegovoj stolici nekako se spustila i zagrlila ga ali onda me on povukao i sela sam mu direktno u krilo. Sedeli smo tako i gledali se.

Lejla šta to radiš debilu jedan on je najbolji drug tvome bratu -  opominjao me moj unutrašnji glas ali nisam ga slušala.

Darko je svoje ruke stavio na moje lice dok su moje odletele u njegovu kosu mrseći je. Spojio je naše usne a meni se sve oduzelo. Ništa nisam osećala osim usana, dobro jesam i srce koje je luđački lupalo kao da trči neki prokleti maraton. Lagano je otvorio svoja usta i moj jezik se već našao tamo.

Dok je moje srce lupalo u luđačkom ritmu, ruke bile u njegovoj kosi, naši jezici plesali neki čudni ples razum mi je govorio da se što prije odmaknem jer on me smatra sestrom a moji osećaji. Pa jebeno nisu bitni. Brzo sam se odmakla od njega i potrčala u sobu. Hvala Darkovom mozgu pa je smislio da kupatilo bude u skolpu sobe pa se sad mogu otuširati i zaspati iako nisam sigurna da ću zaspati.

Nakon što sam legla čula sam ga kako me zove i moli da otvorim. I htela sam ali prokleto nisam imala hrabrosti da ga pogledam u oči, a kako ću sutra pa neću se večno skrivati u njegovoj sobi, njegovom stanu i njegovoj zgradi. Bože Lejla kakvu si glupost napravila....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dukat srcaWhere stories live. Discover now