Prolog

16 0 0
                                    

Cześć nawet nie wiem, od czego zacząć. Z biegiem czasu wiele sytuacji uciekło w zapomnienie. Teraz siedzę i rozmyślam, co było najpierw o co potem. Jest bardzo trudno sobie wszytko ułożyć w całość. Po co ja to mówię?, dlaczego tu jestem?, eh ciężkie pytania, ale tak myślę, że opowieść o moim życiu da niektórym do myślenia. Nie wiem sama od czego zacząć, dlatego może opowiem coś o sobie, nazywam się Ava Li.

Mieszkam z rodzicami i starszym bratem na małej wsi pięć kilometrów od niedużego miasta

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mieszkam z rodzicami i starszym bratem na małej wsi pięć kilometrów od niedużego miasta. Wychowałam i uczyłam się przez całą podstawówkę oraz gimnazjum tutaj. Aktualnie mam 18 lat oraz chodzę do zawodówki na kierunku kucharz, coś o wyglądzie cóż mam sto sześćdziesiąt osiem centymetrów wzrostu, piegi, zielone oczy i farbowane rude włosy. Naturalnie jestem brunetką, ważę sześćdziesiąt trzy kilo. Charakter hm, ciężko stwierdzić no nie umiem sama oceniać, ale ludzie mówią, że jestem bardzo pomocna, miła, zawsze myśląca o innych, urocza, niezdarna dziewczyna. Moja największa wadą jest to, że nie lubię siebie, a to jest spowodowane moją przeszłością, która była czasem bardzo bolesna. Mam nadzieję, że was nie przestraszyłam swoim pesymizmem na swój temat, ale dobrze więc wracając do rzeczy, chce wam opowiedzieć moje życie. Tak sądzę, że moment, kiedy poszłam na pierwszą w swoim życiu domówkę w wieku dwunastu lat, będzie dobrym momentem. Więc zapraszam do mojego życia.

Podróż przez życie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz