Înainte de a citi.

62 3 0
                                    

Bună seara, paște fericit!

Nu am ce face, mă plictisesc teribil, așa că uite ce am adus!

O... chestie. 

Vreau să precizez acum, înainte ca toată lumea să se panicheze. Cartea e ciudată. Super ciudată. N-am un obiectiv pentru ea, n-am nici măcar un plan, ci am început să scriu pornind doar de la idea că vreau o fată ce e bi, arată precum cel mai stilat băiat și se comportă precum o nebună, pentru că sună atât de... bine? 

Mă jur, totul e atât de ciudat la fata despre care am scris, e genul de persoană de care aș fugi mâncând pământul, dar începând să scriu despre ea, mi-am dat seama că mă distrez scriind. E atât de pierdută în lumea ei, singurele lucruri ce o distrează e băutura și chipurile frumoase după care salivează, dar n-are curajul să se dea la ele.

N-am nici o speranță pentru cartea asta, ci o scriu ca să mă distrez și să scap de monotonie. Așa că mergeți să o cunoașteți pe fata ce s-a întors de la New York în Londra, reluându-și viața pe care o trăiește într-un mod stupid, nebunia fiindu-i medicament.

Dacă vă place, pot să continui să scriu, dacă nu vă place, atunci... um.. nu citiți și o scriu doar pentru mine?

Acum puteți să citiți, dar ați fost avertizați. 


NEBUNIEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum