Pomocy Cz2

98 8 6
                                    

Myślałem że nic się już nie wydaży i razem z Julką i Lexy pojedziemy do domu, lecz.......
Przeszkodził nam w tym wypadek na drodze, pojechaliśmy dalej, i zawróciliśmy. 

Pov. Julka
Byliśmy już w domu w pewnym momencie poczułam bardzo duży ból brzucha, i w jednym momencie upadłam na podłogę, Lexy i Kacper od razu podbiegli do mnie i zadzwonili na pogotowie, po 15 minutach Julka, była już na bloku operacyjnym. Kacper i Lexy przyjechali, do Szpitala i poszli do recepcji. (R-Recepcjonistka)

K-Dzień dobry, gdzie jest Julia Kostera?
R-Dzień dobry, kim Pan jest dla Pani Julii
K-Chłopakiem
R-Dobrze, Pani Julia w tej chwili znajduje się w sali nr 23.
K-Dobrze, dziękuję.
Kacper razem z lexy udali się do Sali Julki.
J-Kapi co ty tu robisz
K- przyjechałem do ciebie skarbie
J-kocham cię wiesz
K- Julcia co tak właściwie ci się stało?
J-jjja zostałam zgwałcona - od razu zaczęłam płakać. Kacper wpił się w moje usta. Czułam się przy nim bardzo bezpiecznie. Aaa no tak miałam jeszcze o czymś powiedzieć niestety przez to że zostałam zgwałcona możliwe że jestem w ciąży.
Nie chce mówić o tym jeszcze Kacprowi, bo nwm jak na to zareaguje. W pewnej chwili do sali wszedł lekarz i powiedział że musi zrobić mi usg. (Le-Lekarz)
K-jakie usg, Julka ty jesteś w ciąży?
Le-Jeszcze nie wiemy. Po zakończonym usg, okazało się że jednak jestem w ciąży, niestety wiem że ojcem jest mężczyzna, który mnie zgwałcił,jestem tego bardzo pewna ponieważ z Kacprem, nie mieliśmy jeszcze współżycia.

Skip time *.......

____________
Hej miski Mega krótki rozdział. 256 słów

Wielka Nieskończona Miłość ❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz