Kayıp/ 5. Bölüm

770 19 68
                                    

AS BEN GELDİM

HERKESE MERHABALAR AQ BEN GELDİM

KANSER Bİ FOTO KOYCAM BURAYA

KANSER Bİ FOTO KOYCAM BURAYA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



EHEHEHEHE

TAAM NEYSE İYİ OKUMALAR

SİZİ SEVİYOM 💞

——————

Berkan ve Cemal can , evrimi görünce şok olmuşlardı.

Gerçi şaşırmaya gerek yoktu, survivorda bunu yapabilecek tek insan evrimdi.

Tabi o da nasıl cesaret ettiyse artık.

Berkanın süper kaslarıyla dövülecekti. Cemal can da zevkle izleyecekti.

(Sadist Cemal can KFJXLCHSKFJ)

Şimdi evrim tam konuşmaya hazırlanıyordu ki Cemal can ona tokat attı, evrim çığlık atıp yere uçtu. Berkan, Cemal canın bu haline güldü ve evrime dönüp "neden bizi takip ettin lan oç" dedi.

Evrimin diyecek sözü yoktu ama bi an gaza gelip "bilmem sadece çok iğrençsiniz ve bunu tüm survivorun görmesini istedim" dedi.

Berkan ve Cemal can sinirlenip evrime vurmaya başladılar. Cemal can tekme atıp "eheheheh ağla mal" diyip Tokat atıyor, Berkan ise süper kaslarıyla evrime yumruk atıyordu.

Yaklaşık 10 dakika boyunca evrimi dövmeye devam ettiler. Evrimi dövmeyi evrim bayıldıktan sonra bırakmışlardı. Cemal can hala rahatlamış gibi durmuyordu çünkü ilk seksi (uke olarak) piç bir kız yüzünden mahvolmuştu.

Berkan onun bu haline gülüp "istersen kaldığımız yerden devam edelim ( ^ω^ )" dedi.
Azgın Cemal can da kabul etti.

İLK SMUT YAZIŞIM + RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN+ çok cringe olcak

Berkan, Cemal canın kolundan tutup onu duvara fırlattı.

Cemal canın sırtı acısada bişey demedi ve Berkan'ın üstünü çıkarmaya başladı. Berkan'ın üstünü çıkardıktan sonra ilk şortunu çıkardı sonra boxerından görünen büyük sertleşmiş penise baktı ve yutkundu. Cemal can, berkanın penisine elini attı ve sıktı sonra boxerini çıkarıp yalamaya başladı.

Berkan çok fena inliyordu "ahhh siktir ahhh devam et ahh..." Berkan tam gelmek üzereyken Cemal can kendi üstünü çıkarttı ve Berkan'ın penisini içine almak için Berkan'a yaklaştı.

Berkan bunu anlayıp "hazırlamamı ister misin?" Diye sordu. Cemal can "hayır bi an önce gir içime seni hissetmek istiyorum" dedi sesli bir şekilde.

Berkan "sen bilirsin" diye hızlıca Cemal canın içine girdi.

Cemal canın nefesi kesilmişti, çığlık bile atamıyordu. Berkan Cemal canın alışmasını beklerken Cemal can "siktir hareket et" dedi inleyerek. Berkan hızlıca gel-gitlerine başladı. Cemal can "HIZLAN AH DAHA HIZLI" diye bağırdı. Berkan daha ne kadar hızlanabilirse hızlandı.

Bir süre sonra ikiside aynı anda geldiler.

Berkan, Cemal canı kucağına alıp duşa götürdü. (Duş nerden çıktı aq demeyin ben öyle istedim codjfjjznck) ikisi beraber duş aldıktan sonra evrim akıllarına geldi.

Berkan- evrime napalım?
Cemal can- bence denize atalım
Berkan-ok seni mi kırcaz

(Amk ÖLÜYOM ckfcksjfljw)

Berkan ve Cemal can, evrimin yanına gidip onu tutup denize attılar. İkiside sırıtıyordu. (Sırıklar)

Berkan "hadi gidelim" dedi.

(Ya biraz şey olcak ama hani Berkan gönüllülere gitti ya orayı yazmaya kasamıyom şu an gönüllülerdeymiş gibi şaapın)

Cemal can, berkanın koluna girdi ve beraber adalarına gittiler.

Berkan, Cemal canın yanında uyumak istiyordu o yüzden Cemal can uyuduğunda onun yanına gidip uyuyacaktı.

Sabah olunca

Herkes evrim nerede diye soruyordu. Tabiki Berkan ve Cemal can da öyle.

Yasin "evrim bence erken gitmiştir ona bişey olmaz" dedi ve herkes onu onayladı.

Bir süre sonra acunun çok pahalı teknesi geldi ve gönüllüler takımını oyun alanına götürdü.

Acun oyun alanında bekliyordu.

Acun "evrim nerede?" Diye sorunca herkes endişelenmeye başladı. Acun daha sesli bir şekilde sordu "EVRİM NERDE DİYE SORDUM".

İnsanlar hemen "biz burda olduğunu sanıyorduk eğer burda değilse bilmiyorum" demeye başladı.

Acun herkese teker teker sorarken Berkan insanlara bakmaya başladı.

Ve birden gözleri Cemal cana bakan yasinde takıldı.
Şimdi sinirlenmeye başlıyordu.

Berkan acunun yanına gider gibi yaparken Yasin'e çarptı.

Şimdi kavga başlıyordu.

Yasin "sen hayırdır olm" diyip berkanın üzerine doğru gitmeye başladı. Berkan'ı itti ama Berkan 1mm bile kıpırdamadı. Ama sinirlendi.

Berkan Yasin'in üstüne doğru yürürken Yasin arkasını dönüp kaçmaya başladı.

(Tavuk gibi)

Berkan onun bu haline küçümseyici bir bakış atıp yerine geçti.

Sıra acundaydı.

Yasin'i bir güzel azarladılarsa sonra konu yine evrime geldi.

Acun "evrime bişey olmaz akşama gelmezse soruşturma başlatırız" dedi. Ama içinden evrim gittiği için çok mutluydu acun.

————————-

AS

Bu arada belki kafanız karışmıştır diye söylüyom

Bu ff nin sadece ilk bölümünü arkadaşım yazdı.
Şimdi de yb ler fln ful benden
Yorumlara da cevap verende benim ckxndkx
Kısacası bu hikayenin sadece ilk bölümü ortaktı gibi bişey

NYS ÇOK BOŞ YAPTIM

NYS ÇOK BOŞ YAPTIM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Cemal Can x Berkan (SURVIVOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin