-

31 4 4
                                    

15 kérdés.
Csak akkor csináld meg ha igaz fan/fangirl vagy.
Máskülönben értelme sincs annyira. Nincs benne egy normális kérdés.

SV: saját válaszom

1) Jelöld meg ki hívott ki!

2) Melyik a kedvenc fandomod/sorozatod/filmed?

SV: Supernatural/Odaát

3) Ebből ki a kedvenced?

SV: Dean, Sam, Cas. Ne kérjétek, hogy válasszak.

4) Miért szereted őt annyira?

Deant, amiért bármire hajlandó lenne a testvéréért, és a családjáért. Azért, mert sosem adja fel, de ha igen, akkor se. Mármint megy és csinálja a dolgát, mert tudja, hogy más nem fogja megcsinálni. Kitartó. Kitart a barátai, a munkája, az elhatározása mellett, akármilyen kevés az esély, hogy jó vége lesz.

Sam: Hasonló dolgokért. Mert hiába ott van mellette a bátyja, hogy megvédje, ő ugyanolyan kötelességének érzi, hogy vigyázzon rá, és semmiképp ne hagyja egyedül/cserben. Ő is bármit megtenne a családjáért. Barátaiért.

Both: Sosem hagyják ott egymást a bajban, sosem fordítanak hátat, bármi áll előttük. Vagy bármi történt. Mindenki mást maguk elé helyeznek. Egyszerűen csak odamennék hozzájuk és percekig ölelném őket.

Cas: Nem is tudom. Vicces, segítőkész. Sokszor tűnik úgy hogy elszúr valamit, de mindent megtesz ami tőle telik. Eleinte makacskodik, de később a fiúk szinte már családtagként tekintenek rá. Mindent helyrehoz, ha valamit elrontott.
És aranyos.

5) Biztos ismered a Harry Pottert, (ha nem akkor ismerd meg) te szereted Harryt? (Mert sokan nem annyira.)

SV: Nem kedvencem, de nem is utálom.

6) Van valamilyen fandomos cuccod? Ha igen mi/mik az/azok?

SV: pár póló (DoctorWho,Trónok harca, Marvel), egy marveles poszter, volt egy odaátos nyakláncom, csak elszakadt, ha minden igaz lesz egy Griffendéles pulcsim, ha ez számít, akkor Bosszúállókos dobozok... és ennyi jut eszembe. Ja és jégvarázsos plüss.

7) Ha láttad a DoctorWho/Kivagydoki?-t, neked melyik a kedvenc Doktorod?

SV: Mindet nagyon szeretem. Ha nagyon választani kell akkor... Nem akkor sem tudok.

8) Továbbra a DoctorWho-ból... Mi a kedvenc idézeted/mondatod?

SV: -Nem vagyok egy macskás ember.
- Doctor, Timelord, Yeah!- Donna, human, no!
- Boo arca, úgy hívtak.
- Bow ties are cool.

9) Inkább grimm, vagy inkább keveréklény lennél?

SV: Grimm.

10) A gyűrűk urából... Smeagol/Gollam/Trahald szerinted is imádnivaló? (Vagy itt az ideje, hogy átgondoljam az életemet?)

SV: én kérdezem.

11) Te tényleg elhitted, mikor Sherlock "meghalt"?

SV: nem emlékszem. Szerintem először elhittem, aztán láttam, hogy van még rész, akkor gondoltam, hogy csak nem halt még meg.

12) A/az Supernatural/Odaátból ki a kedvenced és miért?

SV: ezt már le írtam.

13) Marvel vagy DC?

SV: is is.

14) Ha DCt választottad... Flash vagy inkább Zöld íjász?

SV: a kettő együtt.

Ha Marvelt... Amerika kapitány vagy Vasember?

SV: mindkettő.

15) Szerinted milyen volt? Ezt végigcsinálni.

+1) Hívj ki 5-20 embert!

Ha van már ilyen elnézést kérek, nem tudtam róla, ez egy ilyen saját kitalált dolog lett volna.

Kihívottjaim:
Dark_Luar

_wise_lynx_

CukiGengszter

AlexaSeres

RoseJozefa

adifotea

Tamati1200

kedyke

valakicsoda0

csinszkaa

Winchester2233

Payne_Skin

anevemlegyennev333

city_of_angels98

Egyébként ha valaki nem akarja, nem muszáj megcsinálnia és nyilván, ha valaki megakarja, nyugodtan.

👋Én voltam, sziasztoook!👋

Saját kihívásWhere stories live. Discover now