mimin kuciwo!

250 11 4
                                    

Sugeng dalu gae mas2 mbak2.Piye kabare kabeh?prayo sehat2 ae kan?masio ditinggal nyang deke :v.

Mimin ape omong.Lek pomo quotes iki tak unpublish piye?do setuju gak?aku wes gak update2 eneh.Mergo opo?mosok sing moco karyaku iki akeh tapi sing ngekei vote karo komen ander sitok loro uwong :(.

Aku ngroso lek aku ki ra dihargai,udu duit lo :/.Tapi,aku ke ra diregoni sebagai tukang nulis quotes.Sing ngevote ander thitik,sing komen ander thitik,sing follow akunku yo ander thitik.

Jan kebacut prayo an???nek ngene i aku maleh aras2en update rutin lur :/.

Lek pomo sing ngevote karo komen ander thitik.Yo terpaksa ndak update karya iki lur.

Sakjane kui hakmu kabeh sih.Tapi aku i njaluk tulong,reganono karyaku iki ae koyo ngevote & komen.

Sakjane opo abote ngevote?wong gari mencet layar ae kok susah men.Opo abote komen?mergo isin?lah halah,lek karo aku ke loss-loss wae.Insyaallah lek saman2 kabeh komen mben part,lek sinyalku penak mesti tak jawabe kok e.

Dadi ngene,aku bukak wattpad i malih semangat.Gek malih rame wattpadku.Otomatis kan aku mesti berusaha update lan berusaha akrab mbi saman2 kabeh lur.

Eh iyo,mimin ape gae give away lek pomo quotes iki wes teko 100K readers gek 50K vote.Give away ne bermanfaat banget kok lur👌dadi bagekno promosikno karyaku iki ben akeh sg moco.Engko aku bakal ngerti sopo readers sing tukang komen lan ngevote karya iki bakal dikei give away lek wes 100K readers lur.

Wes,ngono ae lahku omong.Matursuwun gae kabeh💚Matursuwun💚ilafyu kabeh

Ojok lali dijogo kesehatane lur!lek ora saman dewe sing jogo,sopo meneh sg ape njogo???

quotes jowo Sobat AmbyarTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang