3

282 13 1
                                    

M-am sculat dimineata din cauza alarmei, mi-am facut rutina,si m-am imbracat asa:

M-am sculat dimineata din cauza alarmei, mi-am facut rutina,si m-am imbracat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Am plecat sa mananc ceva,jk se pare ca sa dus mai devreme. M-am suit in masina si am plecat. Ajunsa acolo toti se holbau la mine,dar nu am atras atentia,mam intalnit cu prietenele mele,si am plecat fiecare la ora ei,din fericire Jennie are ora cu mine. Mergand ne-am intalnit cu jk,si jennie cand la vazut sa înroșit, da stiu că-l place,dar i-am spus sa fie cat mai atenta cu el,cand ii va spune ce simte pentru el.

Așezându-ne in banca am inceput sa vorbim ,pentru ca profu nui.
Dintro data intra curva facultății, si vine spre banca noastra.
O cheama Yoora.
Y:Ascultămă atent,sa nu te prind pe langa jimin ,pentru ca el e al meu,si ca el nu sar uita la una ca tine!!
R:crezi ca daca el e frumos si ca sa culcat cu tine,e al tau,nu !el isi alege persoana,si nu am nicio treba cu el,deci marș de aici!!
Y:ce ai zis,tu curva ce iesti,cum poti sa spui asa ceva,proasto ce iesti, nu ai dreptu sa vorbesti cu mine asa!!...si sa nu uitam ca ai fost si penibila si inainte,ce trecut frumos am avut iar tu unul din cele mai rele!!*si vrea sami dea o palma,dar e tinuta de jimin.
..stai puti jimin mo salvat...wow..daca nh v-ați dat seama mie imi place de el,dar nu vreau sai spun pentru ca poate sa ma rănească.....
Ei sau certa acolo,si dupa ce a plecat,eu mi-am luat lucrurile si am plecat acasa,dar jennie mia promis ca le spune profesorilor ca nu m-am simtit bine si ca am plecat acasa .
Ajunsa acasa am inceput sa plang,de ce?...din cauza fostului si din cauza Yoorei,miau facut un trecut groaznic..
Dupa cateva minute,il vad pe jk intrand in camera mea.
Jk:Rose te simti mai bine😞😞
R:da ma simt cat de cat,dar mea adus aminte de trecut meu,si nu am mai rezistat😭😭
Jk:Of Rose..o sa am grija de aia si o sa vada ce o sa pățească!!
R:nu te forta pentru ea,ea mereu va fi o pacoste,si am sa ma razbun pentru tot!!
Jk:bine,acum culcate,si daca ai nevoie de ceva ma strigi..ok!
R:ok!!
Dupa ce a plecat,am cazut într-un somn adanc.......

Scuze ca nu am mai postat

Împreuna vom fi până la capăt Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum