2.

4 0 0
                                    

'Mira kizim kac defa dedim bu cocuklarla arkadas ol ama boyle seyler yapmayin diye.'
'Baba biz bisey yapmadik, sen olayi bilmiyorsun,' yuz ifadesini gorunce susmayi tercih ettim ama tabikide dayanamadim.

'Baba biz hic birsey yapmadik, lunaparktaydik egleniyorduk. Biz zaten erkekleri tembih etmistik kimseyle kavga yok diye. Fakat gerizekalinin biri gecerken Ebruya laf atti ve pislik yapmaya calisti. Sen o durumda napardin, yaninda bir kiza laf soyluyorlar sende korurdun baba. Sonra bizimkiler bisey yapmadi tek:' dikkat et, elin ayagin tutsun istiyorsan devam et' dediler. Sonra onlar saldirdi zaten.' Gozlerimden yaşlar aksa babam zaten bana dayanamaz. Fakat bu olayda o hissi hic vermiyordu bana.

'Bak Mira birdaha o cocuklarla ilgili bir sey duyarsam, herhangi birsey. Seni bidaha onlarin yuzune baktirtmam. Yarin birgun ölunce napacaksin onlarmi kurtaracak seni? Melissa ve Ebru da hic birsey yapmiyorlar. Güzelim aileler yetistirsin siz gidin mal mal erkeklerle takilin. Sabahtan aksama kadar disarda geziyorsunuz, namaz desen yok. Dua desen yok. Bir Subhanallah bile demiyorsunuz, sukur bile etmiyorsunuz.'

'Napiyim baba bizde boyleyiz. Sen hoca oldun diye bende mi oyle olmam lazim.'
'Mira haddini aşma. Ben sana hoca ol demiyorum, dininin temelini bile bilmiyorsun diyorum. Etrafta 'muslumanim' diye geziniyorsunuz ya.'
'Haklisin baba.'
Bu bir 'uf nezaman bitiyon' demekti.
'Cik yukariya.'

Odama cikinca hemen pyjamami giydim. Annem arkadaslarindaydi hatim icin o da yeni geldi eve. 'Annem yemek yiyeceginde cagirirmisin beni?' Diye asagi seslendim. 'Sen otur ben yaparim canim, ayipsin.' 'Hahaha, Geliyom birazdan askim.' Dedim ve odama gittim. Annem hep oyle derdi zaten. Hemen Kaan'i aradim.

'Askim nasilsin meraktan oldum,' o oyle deyince bi gulmem geldi.
'Iyiyim askim, azarladi iste herzamanki gibi,' dedim bende. Dedikleri aslinda cok agirdi, sanki ben ortada sey gibi geziyormusum gibi konustu. Tovbe.

'Eee ne dedi ya.'
'Bir daha herhangi birsey yaparsak benim yuzumu goremezmişsiniz.'
'Uf dikkat edelim artik ya. Ben sensiz yapamam gozumun cicegi.'
'Neymis, biz sabahtan aksama kadar erkeklere geziyormusuz, soylede boylede.'
'Olsun askim, baban o. Herzaman haklidir sen takma kafana tmm o guzel kafani yorma.'

Ama ben bunu yerim. Babam diyor ya sukur etmiyorsun diye, yoo gayet ediyorum. Cok sukur Kaan gibi birisi var hayatimda. O yuzden kaan diger erkeklerden farkli, onlarin akli kizda parada pulda. Mesela Muratin en uzun iliskisi 1 gundu. Cunku cocuk sevmiyor sevemiyor. Ama Kaan babam ne derse desin hep saygili davranir.
'Bebis ben bi anneme yardim ediyim tm. Senin o sozlerini yerim.' Dedim
'Tmm gorusuruz zaten daha.'

Telefonu kapattim ve dusunmeye basladim. Dusun sene arkadaslarimi yasakliyormus babam. Ya biz 6 senedir disardayiz hep, hic dinimizi ogrenmeye gayret etmedik. Digerlerinin hadi ailesi pek ilgili degil, benim babam hoca ya hoca ve ben boyleyim. Kesin buyuk hayal kirigiyim. Ablama baksana hep kizlarla takiliyor, 5 vakit namazini kiliyor, okulunda da basarili. Halbuki o benden 1 yas buyuk. Demekki oluyormus istersen. Bunlari dusundukce agladim, aglaya aglaya uykuya dalmisim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kendine Gel !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin