Bartek #1

28 4 3
                                    

Hej mam na imię Bartek mam 17 lat i należę do ochotniczej straży pożarnej
bardzo lubię jeździć do pożarów straż to takie moje małe hobby . Na co dzień uczęszczam do szkoły a w wolnym czasie pomagam tacie w warsztacie samochodowym lecz gdy dostałem sms , że mamy wyjazd do akcji odrazu żucałem pracę , którą wykonywałem i biegnę  do remizy tam przebierałem się w specjalny kombinezon i siadam  do wozu .

Obudziłem się spojrzałem w telefon była godzina 7:30 więc zacząłem przeglądać social media jak zawsze rano 20 minut później poszedłem do łazienki, żeby się wykąpać.
Wykąpałem się i poszedłem do kuchni,żeby zjeść śniadanie
na śniadanie zrobiłem sobie płatki z mlekiem. Gdy zjadłem poszedłem posprzątać mój pokój był tam naprawdę wielki bałagan włączyłem muzykę i zacząłem sprzątać. Dostałam smsa, że mamy wyjazd do akcji paliła się trawa w miejscowości obok więc zbiegłem na dół po schodach i założyłem buty wyszedłem z domu i stwierdziłem, że się przebiegnę biegiem do remizy miałem jakieś 5 minut. Gdy dobiegłem do remizy spotkałem  Pawła i Igora któży się przebierali ja też się przebrałem i czekaliśmy na innych po chwili przyjechał Mateusz na swoim czarnym ścigaczu po 2 minutach przyjechali inni i wyjechaliśmy do pożaru.

Na miejscu była już jedna jednostka straży nasza jednostka szybko rozwinęła węże i zaczęliśmy gasić pożar. Po zgaszeniu pożaru wruciliśmy do remizy zgadzaliśmy się z Pawłem , Igorem , Mateuszem i Patrykiem na mecz w piłkę nożną na boisku o 19 mieliśmy na przygotowanie się tylko 30 minut więc wruciłem do domu poszedłem się umyć i zjeść obiad. Zjadłem obiad wziołem piłkę do plecaka i siadłem na motor pojechałem na boisko tam byli już Igor i Mateusz .
Mateusz był ze swoją dziewczyną a Igora dziewczyna miała zaraz przyjść więc stwierdziłem że zadzwonię do Amelii.


Hej nie wiedziałam co napisać dalej ale mam nadzieję że spodoba się wam mój pierwszy wottpad

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 20, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Bartek i jego miłosne chistorje 😜😍Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz