Zkoumal jsem můj první čtyřlístek v životě. Poté jsem uslyšel laskavý hlas mojí matky.
"Matteo pojď domů, za chvíli se stmívá a bůh ví co se v té tmě skrývá." Podíval jsem se na ní a kývl jsem na souhlas, proto jsem popadl čtyřlístek a běžel domů.
Tam to vonělo zrovna uvařenými špagetami a řeknu vám, že moje matka dělá ty nejlepší špagety co jsem kdy jedl. Posadil jsem se ke stolu a chytl členy rodiny za ruku.
Kromě nás dvou s námi bydlí i matky přítel Ilja. Můj názor není žádný, nemám k němu žádný citový vztah, jelikož tráví všechen čas v práci nebo s matkou v ložnici.
Teď to zní, jako by byla lehká ženština, ale ona to spíš dělá z donucení. Protože když Ilja přijde domů z práce, tak se potřebuje nějak odreagovat a ničím jiným než sexem.
Matka se ho na jednu stranu bojí a na tu druhou ho zase miluje i když nevím co přesně na něm miluje. Páchne jako ponožky po celém dni a jediné co, tak kouří a pije.
Občas to zašlo do takového extrému, že mamce vrazil pár facek, ale ne kvůli tomu, že by něco udělala, spíš kvůli mě. Jsem jedním slovem NEŠIKOVNÝ a často mi padají věci.
Mimochodem svého pravého otce jsem nikdy nepoznal, ani jsem neměl šanci. Prý odešel krátce potom, co jsem se narodil. Jednoduše nás opustil, takže matka byla na vše sama.
Pomodlili jsme se a pustili jsme se do jídla, všichni byli ticho, až po chvíli se ozval Ilja. "Co kdybychom jsme si na víkend vyrazili kempovat někam do lesa?"
Upřímně? Nikdy jsem nekempoval, takže mi ten jeho nápad nepřipadal tak zlý, proto jsem souhlasil. Matce nezbývalo nic jiného než souhlasit, jinak by se děli věci.
"Dobře, jelikož je zítra sobota, tak hned ráno vyrazíme," řekl a dojedl špagety. Matka přikývla na souhlas, sebrala již prázdné talíře a šla to dát do myčky.
No a já? Já jsem dostal pokyn si zabalit věci na zítřejší cestu. Zabalil jsem si jen to nejdůležitější a to plyšového králíčka, kterého mi vyrobila matka a nějaké věci na kreslení.
Protože jsem se těšil, tak jsem šel rychle spát aby už byla co nejrychleji sobota ráno.
Těší mě. První kapitola je na světě a druhá už se připravuje, tedy....zatím jen v mé hlavě, ale brzy bude i zde na Wattpadu.
Little Rose 🌹
ČTEŠ
Hanging
ParanormalJak z překladu víme, tak Hanging znamená visící a právě slovo viset je podstatou strachu jednoho mladého talentovaného chlapce Mattea. Jeho život není tak nudný, jak se zdá. Ostatní si myslí, že to co dělá, dělá jen kvůli nedostatku pozornosti. Prot...