Q : varför tror DU att din novell är så uppskattad? :)
A: Om jag ska vara ärlig har jag INGEN aning alls. För det mesta baseras mina böcker på mycket som jag har upplevt själv, alltså är den kanske lite mer verklighetstrogen än andra noveller. Men vad vet jag? Tror iaf att folk kanske kan relatera lite mer till novellens karaktärer eller novellen i sig.Q : oskuld?
A: Japp, jag är oskuld.Q : hur gammal är du?
A: Jag är fjorton år gammal! Det trodde ni inte va? ;)Q : vem gillar du mest i tfc?
A: Jag är inte så stort fan utav the fooo conspiracy längre, men jag har alltid varit knäsvag för Ogge och Felix. Märks inte det eftersom jag alltid valt att skriva om dom? HahaQ : hade du inte en bok som hete den långa vägen hem?
A: Jo det hade jag och Den Långa Vägen Hem var min allra första novell på wattpad. Jag har alltid skrivit utkast osv men DLVH var den första jag någonsin publicerade.Q : Vilken är din favorit fan-fiction här på wattpad?
A: Tror det är AFTER serien skriven av Imaginator1D.Q : Favoritplagg?
A: Om du menar vad jag tycker är fint tillsammans osv är en trikåkjol med en fin topp något jag ofta har på mig :)Q: Favoritmat?
A: TACOOOOOSQ : Vilken årskurs som du gått i har varit bäst?
A: För mig personligen är det nog just nu, åttan faktiskt, eftersom jag lärt känna många nya vänner och även träffat min pojkvän :)Q : Hobbys utanför skrivandet?
A: Jag älskar att sjunga, dansa, läsa och sova, haha. Gör alla de någondag i veckan.Q : Vilken stad bor du i?
A: Jag bor i stockholm.Q : Hur gammal är du?
A: fjorton år!Q : vad är det speciella du ser hos TFC?
A: I början var det nog mest deras utseenden som lockade, haha skamset men sant. Sen efter ett tag fastnade jag mer och mer när de som grupp utvecklades och lärde känna människor på twitter osv. Blev kär i dom, haha.Q : Vad är dina morgon och kvällsrutiner?
A: Inget speciellt på morgonen, det vanliga liksom, sminka mig osv. På kvällen tvättar jag mig i ansiktet med proactive. Förstod inte riktigt frågan HAHA men de får dugaQ : Gillar du Imagine Dragons? Isåfall, har du hört deras nya låt?
A: Ja, jag gillar deras musik. Är dock osäker på om jag hört en ny låt från dem eller inte.Q : Finns det någon chans att lära känna dig?
A: den chansen är nog ganska liten tyvärr. Men nån chans finns det ju alltid :)Q : Hur får man dig på fall?
A: OJ vilken bra fråga!! Huvudsakligen är ju att man är sig själv hela tiden oavsett om man är med mig eller med mig å kompisar osv. Sen tycker jag att det faktiskt är viktigt att attraheras av sin partner. Omtänksam, gullig, snäll osv. De vanliga sakerna går oftast hem hos mig :)Q: vad är det som får dig att älska att skriva?
A: Att det är lite grann som att skriva dagbok. Jag får ner tankar, känslor osv i en text som är baserat löst på något jag varit med om. Jag tycker det känns skönt att skriva, som om en tyngd lyfts bort från mina axlar, liksom.Q: Är du straight, bi eller homo?
A: än så länge är jag straight, men man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda för överraskningar.Q: Beskriv ditt utseende.
A: Är ganska kort, väldigt kurvig för att vara fjorton. Mitt hår är typ smutsigt blondt, som sand ungefär, och det är ganska långt. Har gröna ögon och ganska små men ändå fylliga läppar. Ganska tjock näsa och runt ansikte.Q: Favoritförfattare på Wattpad?
A: Imaginator1D på engelska och SimpleLittleWords på svenska!Q: Vad motiverar dig i livet?
A: Oj, jag har ingen aning. Att lyckas är ganska viktigt för mig själv, jag vill liksom bli någonting som jag kan vara stolt över. Det motiverar mig att fortsätta även fast allt känns hopplöst.Q: Hette inte du uhmbasically?
A: Jo, men jag bytte för ett tag sen :)Q: Vad heter du och din kille om ni skulle ha ett shipnamn som t.ex Foscar?
A: Hahaha jag vet inte, det känns lite svårt att mixa våra namn.Q: Favoritlåt?
A: Just nu är det faktiskt Håkan Hellströms musik.Q: Beskriv dig själv med ett ord.
A: Förvirrad.Q: favoritfilm?
A: The Fault in Our stars och titanic ;) Ps. I love you är också en otroligt fin film. Älskar gråtfilmer hahaQ: Intressen?
A: sjunga, dansa och skriva.Q: Hur många gånger har du försökt ta självmord?
A: aldrig.Q: Hur mycket väger du?
A: Privat.Q: Längd?
A: 160 cm typ :)Q: Är din pojkvän din första?
A: JappQ: har du någonsin gjort något olagligt? (Snattat, rökt på osv)
A: Ja det har jag!Q: Röker du? Isåfall, vilka cigg?
A: ja, LM eller Level. Marlboro funkar oxå :)Q: Hur länge har du skurit dig?
A: Av och från sen 2013.Q: Hur gammal var du när du fick din mens?
A: Fick den tidigt, runt 10. Skulle fylla 11.Q: Reser du mycket? Lista vart du har varit.
A: inte jättemycket, en gång om året ungefär. Thailand, Spanien (Torrevieja och Mallorca), Grekland (Aten och Kreta) och England.Q: Kommer det en tvåa på fyllesms?
A: OJ, jag vet faktiskt inte. Den är ju inte ens halvvägs till slutet än :)--------------
TACK FÖR ALLA FRÅGOR BABES!!
YOU ARE READING
Q&A ; basicallythefooo
Teen FictionUppdaterar denna bok några gånger då och då när det kommer frågor från läsare, antingen randoms eller från frågestunder