Chapter 6

3 1 0
                                    

𝐄𝐯𝐞𝐫𝐥𝐲𝐧𝐧 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲, 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐠𝐫𝐚𝐬𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲, 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐚𝐥𝐥, 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐝𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐜𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞.

𝐒𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐚𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐥𝐥 𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐳𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐁𝐢𝐠 𝐡𝐨𝐭𝐞𝐥 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧, 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐰𝐚𝐲, 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡.

𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐚 𝐬𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐞𝐞𝐭𝐡 𝐢𝐧 𝐚𝐧 𝐢𝐫𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞, 𝐬𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐟𝐞𝐧𝐜𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐬𝐨 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐢𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐨, 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐢𝐭, 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐚𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐥𝐥 𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐃𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐜 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐬•

𝐸𝑣𝑒𝑟𝑙𝑦𝑛𝑛: 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑐𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑤𝑛! 𝐿𝑒𝑡 𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑧𝑒 𝑜𝑓 𝑎 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒!

𝐷𝑜𝑚𝑎𝑛𝑖𝑐: 𝑂ℎ? 𝐴𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜? ℎ𝑜𝑤 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑒𝑎𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑤ℎ𝑎𝑡𝑠𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑒? 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑜ℎ 𝑚𝑦 ℎ𝑜𝑤 𝑒𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑒𝑎𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤𝑒𝑑 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑐ℎ𝑎𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢? 𝐻𝑚𝑚?

•𝐄𝐯𝐞𝐫𝐥𝐲𝐧𝐧 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐜𝐨𝐫𝐧𝐞𝐫𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 , 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐦.
𝐃𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐜 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞, 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐬𝐨𝐧 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐫.
𝐁𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐥𝐚𝐰𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞.•

𝐷𝑜𝑚𝑎𝑛𝑖𝑐: 𝑌𝑂𝑈 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑙𝑦𝑛𝑛 , 𝑤𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑚𝑒 𝑜𝑟 𝑛𝑜𝑡 , 𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑁𝑂𝑇 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑠 𝑖𝑚 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡𝑡𝑎𝑐𝑘𝑒𝑑!

•𝐄𝐯𝐞𝐫𝐥𝐲𝐧𝐧 𝐚𝐰𝐚𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐥𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 , 𝐬𝐡𝐞 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐦𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲, 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐥𝐨𝐰 𝐚 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐥𝐮𝐞 , 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫, 𝐛𝐮𝐭 𝐩𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐩𝐮𝐧𝐜𝐡, 𝐡𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐟𝐫𝐚𝐠𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐨𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐰𝐮𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐨 𝐝𝐨, 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐚𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐧𝐞𝐜𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐃𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐜𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲, 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐟𝐥𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐩𝐩𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐯𝐞𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐥𝐥𝐫𝐨𝐨𝐦.

𝐒𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝.

𝐃𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐜 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐞𝐧 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐟𝐥𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐬𝐮𝐫𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦, 𝐡𝐞 𝐠𝐥𝐚𝐫𝐞𝐝.•

𝐷𝑜𝑚𝑎𝑛𝑖𝑐: 𝐶𝑎𝑛'𝑡 𝑏𝑒....
𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡.... 𝑎 𝑟𝑒𝑙𝑖𝑐 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑠 , ℎ𝑒ℎ
𝑝𝑟𝑒𝑙𝑎𝑖𝑟 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑚𝑦 𝑙𝑢𝑣
𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑒𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑥𝑖𝑠𝑡𝑎𝑛𝑐𝑒!

•𝐃𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐜 𝐥𝐞𝐚𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐨𝐯𝐞 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 , 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐥𝐲𝐧𝐧 𝐫𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 , 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐥𝐢𝐞𝐝.•

||•𝐖𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐢𝐭 𝐛𝐞 𝐦𝐚𝐲𝐡𝐞𝐦, 𝐨𝐫 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐩....

𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐭𝐮𝐧𝐞𝐝•||

Dancing With White Flames🔥Where stories live. Discover now